تیپ سیاه ویرادیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

کامیونت و کامیون های کشنده ویرا دیزل با یک تیپ یک‌دست سیاه در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز به نمایش عموم درآمده اند.

چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
کامیون کشنده ویرا Y3 شاکمان شرکت ویرادیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز در حالی از عصر روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد که این رویداد، با استقبال بسیار خوب سازندگان خودروهای تجاری و کار مواجه شده است. در این رویداد، زیرمجموعه های سنگین ساز گروه خودروسازی سایپا، ایران خودرو دیزل، آمیکو، آرین دیزل، گروه خودروسازی مایان، شایان دیزل، زیرمجموعه های گروه ماموت، کاسپین خودرو و همچنین پادرا دیزل تازه‌ترین محصولات خود شامل کامیون باری و کشنده، کامیونت، کاربری و اتوبوس را به نمایش عموم گذاشته اند. اما آنچه که بیشتر مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته، غرفه ویرادیزل، از زیرمجموعه های نوپای گروه ماموت است که با تیپ یک‌دست سیاه سه محصول خود از تولیدات شاکمان را در نمایشگاه خودرو شیراز به نمایش عموم گذاشته.

کامیون کشنده دماغدار ویرا z3 شاکمان شرکت ویرادیزل در نمایشگاه خودرو شیراز

پیش‌تر در خبرها داشتیم که اولین سری کامیون های کشنده ویرا (شاکمان) Y3 از خط تولید ویرادیزل خارج شده آماده تحویل به مشتری می‌باشند. همچنین اولین سری تولیدی کامیونت های شاکمان Y9 قرار است به زودی تحویل خریدار شوند. در کنار این دو محصول، ویرا دیزل یک محصول دیگر را نیز در رویدادهایی نظیر نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ و نمایشگاه خودرو تبریز ۱۴۰۱ به نمایش گذاشته بود که یک کامیون کشنده دماغ‌دار بنام ویرا Z3 است. این محصول ویرا دیزل فعلا مراحل کسب مجوز تولید در کشور را پشت سر می‌گذارد و تولیدش، آغاز نشده. اما طبق شنیده های ما، قرار است تا پایان سال به بازار بیاید.

کامیون کشنده ویرا Y3 شاکمان شرکت ویرادیزل

نمایش این سه کامیونت و کامیون کشنده Shacman با رنگ بدنه سیاه، جلوه متمایزی به غرفه ویرا دیزل داده است که همین، باعث شده بیشتر مورد توجه بازدیدکنندگان از بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز قرار بگیرد. نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز به مدت چهار روز (تا روز جمعه ۲۶ خرداد)، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • رضا جان محمدی | 26 خرداد 1402 - 22:54

    آشغالهای چینی به درد نخور
    ویرا دیزل
    ویران دیزل
    قیمت تمام شده ۲ونیم میلیارد فقط
    گرون نخرید به درد نمی خورن
    فقط فقط فقط
    ولوو
    ولوو
    ولوو
    بنز
    بنز
    بنر