بخشنامه جدید فروش پیکاپ بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل

مرحله جدید عرضه پیکاپ بنزینی فوتون G7 اتوماتیک ایران خودرو دیزل بصورت پیش فروش و با قیمت قطعی از روز سوم خرداد به اجرا درخواهد آمد.

سه شنبه - ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
بخشنامه جدید فروش پیکاپ بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل

تازه‌ترین مرحله فروش پیکاپ بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل (فوتون G7 اتوماتیک) در حالی از روز چهارشنبه سوم خرداد ماه آغاز می‌شود که قیمت جدید خودرو برای خرداد ماه، ۱ میلیارد و ۸۸۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده. این قیمت‌گذاری جدید برای فوتون G7 اتوماتیک ایران خودرو دیزل حاکی از افزایش قیمت تقریبا ۶۴۷میلیون تومانی از اولین مرحله فروش آن در یکم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با قیمت ۱میلیارد و ۲۳۸میلیون تومان می‌باشد؛ افزایش قیمت قابل‌توجهی که بصورت تدریجی، در تنها چهار ماه برای این پیکاپ دو کابین چینی اعمال شده است!

بخشنامه جدید پیش‌فروش پیکاپ بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل (فوتون G7 اتوماتیک) از صبح روز چهارشنبه سوم خرداد ماه، بصورت اینترنتی آغاز می‌شود و مشتری می‌بایست مبلغ ۹۴۳میلیون و ۵۱۷هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام پرداخت کند. باقیمانده مبلغ نهایی خودرو در قالب دو فقره چک تسویه خواهد شد که اولی به مبلغ ۴۷۱میلیون تومان به سررسید ۱۷ تیر ۱۴۰۲ بوده و دومی به مبلغ ۴۷۱میلیون تومان به سررسید ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ می‌باشد.

موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این طرح، هفته آخر مهر ۱۴۰۲ و هفته آخر آبان ۱۴۰۲ اعلام شده و برای وجه پرداختی مشتری، به ترتیب سود مشارکت ۱۲درصدی و سود انصراف ۹درصدی در نظر گرفته شده. همچنین درصورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، سود مشارکت به اضافه ۱درصد ماهانه به عنوان جریمه تاخیر در تحویل لحاظ خواهد شد.

تاکید می‌‎شود ثبت‌نام تنها در صورتی انجام خواهد شد که هم واریز پیش‌پرداخت از کارت بانکی متعلق به متقاضی ثبت‌نام صورت پذیرد و هم چک‌های تحویلی به شرکت، متعلق به متقاضی ثبت‌نام باشد. گفتنی است تنها آن دسته از متقاضیانی مجاز به ثبت‌نام می‌باشند که دارای گواهینامه رانندگی و سن بالای ۱۸ سال بوده، در یک سال گذشته خرید خودرو از شرکت ایران خودرو دیزل نداشته اند.

جهت ثبت‌نام در این طرح فروش پیکاپ اتوماتیک فوتون G7 می‌بایست از صبح روز چهارشنبه سوم خرداد به سایت فروش محصولات ایران خودرو دیزل مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 5 خرداد 1402 - 17:16

    این موانع که برای خرید گذاشتن برای نمایشگاه داران در حد مسخره بازی است موانع خیلی بیشتر را پشت سر میزارند دولت بدبخت با کارشناسان فاسدش

  • ناشناس | 5 خرداد 1402 - 21:30

    سلام
    متاسفانه برای من مصرف کننده امکان ثنت نام در سایت نیست
    کلا سایت برای مصرف کننده باز نمیشود
    وتا مرحله دوم بیشترپیش نمیره
    متاسفم