خودروی جدید MVM Arrizo 5 S توسط مدیران خودرو رونمایی شد

مدیران خودرو از MVM Arrizo 5 S رونمایی کرد؛ خودرویی برپایه آریزو ۵ توربو، اما با ظاهری متمایز و اسپرتی تر، به همراه امکانات بیشتر.

شنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
MVM Arrizo 5 S - خودروی جدید ام‌وی‌ام آریزو۵ اسپرت مدیران خودرو

ساعاتی پیش، طی مراسمی از خودروی جدید MVM Arrizo 5 S که خودرویی برپایه آریزو ۵ توربو است، رونمایی شد. مدیران خودرو اولین بار در سال ۱۳۹۵ بود که سدان جمع‌وجور Arrizo5 را با موتور تنفس طبیعی قابل اتصال به گیربکس دستی یا CVT در بازار کشورمان عرضه کرد. سال ۱۳۹۷، نمونه مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو متصل به گیربکس CVT با شبیه‌ساز هفت سرعته با نام آریزو ۵ توربو توسط مدیران خودرو به بازار آمد و به فاصله سه سال، یعنی در سال ۱۴۰۰، نیو آریزو۵ توربو با ظاهری تغییر یافته و گیربکس بهینه‌تر از نوع CVT با شبیه‌ساز ۹ سرعته به جمع محصولات مدیران خودرو اضافه شد. حال چهارمین برداشت از ام‌وی‌ام‌ آریزو۵ با پسوند اسپرت رونمایی می‌شود؛ خودرویی که در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت نیز عرضه شده است.

این خودرو در اصل یک فیس‌لیفت برپایه نیو آریزو ۵ توربو به حساب می‌آید به این ترتیب که از نظر پیشرانه، تفاوتی با این خودرو نداشته، از همان موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسبی با توان تولید ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور که متصل به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹ سرعته است، نیرو می‌گیرد. اما طراحی ظاهری خودرو، هم در نمای جلو و هم در نمای عقب، با رویکردی مدرن، به‌روز شده. در کنار این ظاهر اسپرت‌تر و به‌روز تر، در لیست امکانات خودرو نیز بازنگری هایی صورت گرفته به این ترتیب که شاهد عرضه آن با صندلی‌ برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت هستیم، گرمکن صندلی‌های جلو به لیست امکانات اضافه شده.

MVM Arrizo 5 S - خودروی جدید ام‌وی‌ام آریزو۵ اسپرت مدیران خودرو

در کنار اینها، MVM Arrizo 5 S از شش ایربگ، تهویه دستی، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچ، سنسور نور، ترمز پارک برقی، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای، فرمان برقی و اتوهلد بهره می‌برد. هنوز اطلاعات رسمی از قیمت‌گذاری خودرو ارائه نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن هستند که مدیران خودرو برای این محصول جدید خود قیمتی نزدیک به ۱.۲میلیارد تومان در نظر گرفته.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 1 خرداد 1402 - 07:48

    بنظر گران هست