خودرو سرویس لاماری ایما رونمایی شد

خودرو سرویس لاماری در کنار یک ظاهر منصربفرد، بصورت اختصاصی برای خدمات رسانی هرچه بهتر به دارندگان خودروهای Lamari Eama طراحی و ساخته شده.

دوشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
خودرو سرویس لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

آرین پارس موتور در ادامه هویت‌بخشی به برند و نشان تجاری لاماری، خودروهای امداد اختصاصی این برند را برپایه لاماری ایما ارائه کرد؛ خودروهایی کاملا تجهیز شده به ملزومات امداد جاده ای و سرویس در محل خودروهای لاماری ایما که همسان با تجهیزات کامل، ظاهر متمایزی نیز دارد. ظاهر این خودروهای به قدری متمایز هست که انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی طی روزهای گذشته، به واسطه شکل ظاهری و ترکیب رنگ، ذهن ها را به سمت خودرو های پلیس دُبی برده! آرین پارس موتور تصمیم دارد تا پایان سال، تعداد ۳۲ دستگاه از این خودرو های سرویس لاماری را به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور جهت خدمت‌رسانی به مشتریان، تحویل دهد.

خودرو سرویس لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

آنچه که ظاهر این خودروهای سرویس لاماری را از نمونه های عادی Lamari Eama متمایز می‌سازد، استفاده از چراغ های هشدار نارنجی رنگ بر روی سپر جلو و عقب، و همچنین بر روی سقف است و ترکیب آن، با جزئیات گرافیکی منحصربفرد، بویژه در نمای جانبی که با الگوی لوگوی لاماری طراحی شده. در این خودروها، با حذف صندلی عقب و اسکن بخش عقب کابین بصورت سه بعدی، مجموعه‌ای از فضاهای متنوع بصورت کامپیوتری برای ابزار و اقلام ضروری طراحی شده مثل قفسه های متعدد، محفظه های کشویی و بخش‌های طاقچه-مانند تا روند خدمت رسانی آب ه مشتریان را سهولت بخشد.

خودرو سرویس لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

حتی بخش‎های مجزا برای قطعات داغی به اصطلاح تمیز و کثیف در نظر گرفته شده و یک محفظه آب هشت لیتری بصورت اختصاصی برای خودرو طراحی شده که دارای شیر و فلکه مخفی شونده است. همچنین در ساخت و پرداخت بخش‌های مختلف، با وجود آهنی بودن اجزا، سعی بر آن بوده تا کمترین صدای اضافی را در حرکت و در تکان های مسیر داشته باشد.

خودرو سرویس لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

این فضا به وسیه یک صفحه آهنی مشبک که نشان لاماری بر روی آن نقش بسته، از فضای راننده و سرنشین جلو که کوچکترین تفاوتی با نمونه‌های عادی Lamari Eama ندارد، جدا شده است. لازم به ذکر است در محفظه خدماتی، زیرانداز چرخ‌دار نیز جانمایی شده تا در صورت نیاز به بررسی قسمت های زیرین خودرو خدمات گیرنده، مورد استفاده قرار گیرد. چرخ زاپاس، جک بالابر قابل حمل، ست کامل ابزارآلات و لوازم مورد نیاز برای خدمت رسانی به خودروها، جامپ‌استارتر و … نیز از دیگر ادواتی هستند که در خودرو های سرویس لاماری در نظر گرفته شده اند.

خودرو سرویس لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور

لازم به ذکر است خودرو های مذکور برپایه آن دسته از خودروهای ساخته می‌شوند که به دلیل ایرادات بدنه در خط تولید، امکان تجاری سازی و عرضه در شبکه فروش را ندارند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟