مزایده خودرو های تصادفی ایران خودرو – اردیبهشت ۱۴۰۲

اطلاعیه مزایده جدید ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ برای تعدادی از خودرو های تصادفی و آسیب دیده شرکت امداد خودرو ایران، منتشر شد.

سه شنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
مزایده خودرو های تصادفی ایران خودرو - اردیبهشت ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای آسیب دیده و تصادفی شرکت امداد خودرو ایران را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی، به فروش برساند. این مرحله از مزایده خودرو های ایران خودرو از روز شنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا روز شنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۰۰ نسبت به بازدید از خودروهای قابل‌عرضه در محل برگزاری مزایده‌های ایران‌خودرو اقدام نمایند. پیشنهاد قیمت اما بصورت اینترنتی و از طریق درگاه مزایده‌های این شرکت به آدرس auction.ikco.ir خواهد بود.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای تصادفی و آسیب دیده شرکت امداد خودرو ایران می‌بایست ابتدا نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی در سایت فروش محصولات ایران خودرو، اقدام کرده، سپس جهت پیشنهاد قیمت به سایت مذکور مراجعه فرمایند. همچنین باید بدانید پیشنهاد قیمت برای هریک از خودروهای قابل‌عرضه، مستلزم سپرده ۱۰میلیون تومانی است که این مبلغ، در صورت برنده شدن، از قیمت نهایی کسر می‌شود و چنانچه قیمت پیشنهادی متقاضی، رد شود، طی مدت معین به وی بازگردانده خواهد شد.

جزئیات بیشتر را می‌توانید در متن آگهی مزایده خودروهای آسیب دیده و تصادفی ایران خودرو مشاهده فرمایید.

اطلاعیه مزایده خودرو های تصادفی ایران خودرو - اردیبهشت ۱۴۰۲

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟