یک جیپ کلاسیک با پیشرانه‌ای مدرن

جیپ در قالب یک خودرو نمایشی، تناسبات و اتاق پرهیبت چروکی ۱۹۷۸ را با پیشرانه مدرن رنگلر روبیکان 4xe که از نوع هایبرید است، ترکیب کرده.

شنبه - ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
جیپ چروکی کلاسیک با پیشرانه هایبرید مدرن

سال ۱۹۷۸ نمیشد یک جیپ را با فناوری های امروزی نظیر پیشرانه هایبرید خریداری کرد. اما امروز، تحقق این دنیای موازی، کار بسیار آسانی است. جیپ در سری جدید کانسپت‌هایی که همه ساله در گردهمایی Easter Jeep Safari رونمایی می‌کند، یک SJ Cherokee کلاسیک را با پیشرانه‌ای که از رنگلر روبیکان 4xe مدرن خود گرفته، ترکیب کرده تا این ایده را به واقعیت تبدیل کند.

جیپ چروکی کلاسیک با پیشرانه هایبرید مدرن

زیر این تناسبات کلاسیک و پرهیبت، محرک خودرو نمایشی 1978 Jeep Cherokee 4xe، پیشرانه مدرنی است که از یک موتور ۲.۰ لیتری و دو موتور برقی تشکیل یافته و از مسیر یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و جعبه دنده کمکی ۴:۱، محرک چهار چرخ است. جیپ این خودرو نمایشی را بر روی رینگ‌های ۱۷ اینچ سوار کرده که با یک ظاهر کلاسیک، با تایرهای ۳۷ اینچ آفرود پوشش یافته.

جیپ چروکی کلاسیک با پیشرانه هایبرید مدرن

برای اعمال این تغییرات، نیاز به بازنگری های گسترده‌ای در اتاق چروکی ۱۹۷۸ بوده اما با این رنگ زرد که به زیبایی با گرافیک سرخ و نارنجی ترکیب شده، 1978 Jeep Cherokee 4xe به شکل خوشایندی یاد SUV های پرهیبت دهه ۱۹۷۰ را زنده می‌کند، آن هم با یک قلب تپنده مدرن و امروزی. حتی در کابین هم شاهد استفاده از جلوداشبورد و مجموعه فرمان امروزی جیپ هستیم.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟