آغاز به کار امداد نوروزی فردا موتورز با ناوگان جدید

طرح امداد نوروزی فردا موتورز ویژه نوروز ۱۴۰۲ بصورت رسمی و با اضافه شدن ۳۰ دستگاه FMC SX5 به ناوگان امداد این شرکت، آغاز شد.

پنجشنبه - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
محمد رضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در کنار مجید کرمی، سرپرست بازاریابی فرداموتورز

فردا موتورز صبح امروز طی مراسمی امداد نوروزی محصولات خود را آغاز کرد. در مراسم امروز، بصورت رسمی تعداد ۳۰ دستگاه FMC SX5 که قرار است امدادرسانی به بیش از ۷هزار خودرویی که از شرکت فردا موتورز در جاده‌های کشور در حال تردد هستند، به ناوگان امداد جاده ای شرکت اضافه شد تا در کنار ۴۷ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش فردا موتورز و مرکز خدمات پس از فروش شرکت، اطمینان خاطر مشتریان را از سفری راحت و بی‌‎دغدغه در ایام نوروز فراهم آورند.

ناوگان امداد جاده ای جدید شرکت فردا موتورز

طی نشست خبری صبح امروز که با هدف معرفی خودروهای جدید ناوگان امداد و همچنین تشریح فعالیت های جاری و آتی فردا موتورز برگزار شد، محمدرضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز ضمن اعلام این که شرکت توانسته در سال ۱۴۰۱ دو خودرو SX5 و T5 را به تولید رسانده، از محصول جدید M4 نیز رونمایی کند، از نهایی شدن فرآیند تولید تعداد قابل‌توجهی از خودروهای M4 تحت برند سوبا خبر داد و اظهار داشت: خودرو SX5 که از محصولات پرفروش سال جاری بوده، سال آینده با موتور توربو به بازار عرضه خواهد شد.

ناوگان امداد جاده ای جدید شرکت فردا موتورز

وی همچنین از تصمیم شرکت برای عرضه خودرو T5 با چهره‌ای تازه نیز خبر داد. آریان نژاد در ادامه به حاشیه های Suba M4 نیز پرداخت و ضمن تاکید بر این که قیمت‌های ذکر شده برای این MPV لوکس هفت نفره، کذب می‌باشد، اعلام کرد هنوز برنامه فروشی برای این خودرو از سوی شرکت به اجرا درنیامده. معاونت برندینگ و بازاریابی فردا موتورز همچنین از تصمیم شرکت برای معرفی و عرضه یک خودرو هایبرید در بازار برای سال آینده خبر داد.

محمد رضا آریان نژاد در ادامه با تاکید بر این که سال جاری، تعداد نمایندگی مُجاز فروش و خدمات پس از فروش فردا موتورز از ۳۲ به ۴۷ نمایندگی افزایش یافته، از برنامه‌ریزی شرکت برای رسیدن این تعداد به ۷۰ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد. وی همچنین اظهار داشت: در قالب طرح نوروزی خدمات پس از فروش فردا موتورز، در ۲۱ شهر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهیم بود.

ناوگان امداد جاده ای جدید شرکت فردا موتورز

لازم به ذکر است فردا موتورز در قالب طرح سرویس کلینیک نوروزی ۱۴۰۲ که از ۱۰ الی ۲۰ اسفند برگزار شد، خدمات ویژه بازدید و سرویس های دوره ای را برای مالکان خودروهای FMC به اجرا درآورد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟