جزئیات فروش عیدانه کامیون باری ۱۸ تن دوو اعلام شد

بخشنامه جدید فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو، ویژه نوروز ۱۴۰۲ با قیمت جدید و موعد تحویل خرداد ۱۴۰۲ توسط کاسپین خودرو اعلام شد.

یکشنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
جزئیات فروش عیدانه کامیون باری ۱۸ تن دوو اعلام شد

کاسپین خودرو، نماینده رسمی دوو تراکس کره جنوبی در ایران بخشنامه فروش عیدانه کامیون باری تک محور ۱۸ تن دوو را با تحویل نیمه خرداد ۱۴۰۲ آغاز کرده است. در این مرحله از فروش کامیون باری دوو، خودروهای ثبت‌نامی به رنگ سفید و با قیمت قطعی ۳میلیارد و ۸۵۶میلیون تومان قابل عرضه می‌باشند. پیش‌پرداخت نقدی در هنگام ثبت‌نام، ۱میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان بوده، ۸۵۰میلیون تومان نیمه دوم اردیبهشت و ۱میلیارد و ۱۰۶میلیون تومان باقیمانده نیز همزمان با صدور دعوتنامه می‌‌بایست پرداخت شود.

بخشنامه فروش کامیون باری ۱۸ تن دوو شرکت کاسپین خودرو ویژه نوروز ۱۴۰۲

متقاضیان خرید کامیون باری ۱۸ تُن دوو می‌توانند بصورت حضوری به دفتر مرکزی فروش کاسپین خودرو واقع در تهران، کیلومتر ۱۷ جاده قدیم (فتح) شرق به غرب، نبش خیابان پنجاه‌وهشتم، پلاک ۵۹۹ و یا نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کاسپین خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن ۴۴۹۲۱۷۹۰-۰۲۱ تماس بگیرید. اطلاعات کامل پیرامون محصولات و همچنین شبکه نمایندگی‌ها را می‌توانید در سایت شرکت کاسپین خودرو به آدرس www.ckhf.ir بیابید. لازم به ذکر است کاربری نصب شده توسط خریدار باید توسط کاربری‌‎سازی مورد تایید پلیس راهور ناجا و وزارت صمت انجام شود و بعد از تایید شرکت بازرسی فنی، قابل پلاک شدن می‌باشد. در ضمن، تمامی خودروهای با پلاک موقت و در محل کارخانه، واقع در منطقه آزاد سلفچگان تحویل مشتری می‌شوند.

کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو

کامیون باری ۱۸ تن دوو دارای موتور ۶سیلندر خطی مجهز به توربوشارژر و ایرنترکولر از برند دوسان می‌باشد که با ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید حداکثر گشتاوری معادل ۹۸۰ نیوتن‌متر را دارد. این موتور ۵.۸۹۰ سی‌سی به گیربکس ۶ سرعته دستی ساخت ZF متصل بوده، از باک ۲۰۰+۲۰۰ لیتری تغذیه می‌کند.

حال که بحث ظرفیت سوخت شد، بد نیست بدانید ظرفیت مخزن ادبلو خودرو، ۳۸ لیتر بوده و ظرفیت روغن موتور، ۲۰ لیتر اعلام شده است. با این پیکربندی، کامیون باری ۱۸ تن دوو حداکثر توان شیب‌روی ۳۶ درصد و توان دستیابی به حداکثر سرعت ۱۱۷ کیلومتر در ساعت را دارد. از جمله متعلقات فنی قابل ذکر آن نیز باید به کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک هیدروپنوماتیک، ترمز پنوماتیکی ساخت وبکو با ASR+ABS به همراه ترمز دستی و ترمز کمکی (خفه‌کن ترمز) با مخزن باد ۶۰ لیتر و فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم در دو جهت اشاره کنیم.

کامیون باری ۱۸ تن دوو کاسپین خودرو

در محصول کامیون باری ۱۸ تن دوو که به عنوان یک خودرو دو سرنشین با وزن ناخالص ۱۸ تُن عرضه می‌‎شود، وزن خودرو بدون بار، ۵.۸ تُن بوده و حداکثر ظرفیت مجاز محورها، به ترتیب ۷.۱ تُن بر محور جلو و ۱۱.۵ تُن بر محور عقب اعلام شده است. طول خودرو، ۸.۷متر و فاصله بین دو محور نیز ۵.۵متر می‌باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 15 اسفند 1401 - 05:04

    سلام چرا سواری دوو رو هم وارد نمی کنید

  • مجید | 19 اسفند 1401 - 15:06

    مرگ بر انگلیس ودست نشاندهاشان پدرسوختهای دزد اجنبی

  • محسن | 19 اسفند 1401 - 15:45

    چند بار گرونش کردید

  • محسن | 19 اسفند 1401 - 15:46

    الان که دلار اومد پایین چرا دوباره گرونترش میکنید دلیل شما جز گرون فروختن چی هست

  • وحید | 20 اسفند 1401 - 10:52

    لعنت به خودی که توکاره خیانت به مردمش میکنه اون انگلیش قاره دیگس .ولکه خودی که همجا هست خیانت میکنه لعنت