فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا – ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بخشنامه فروش ۵۵۰ خودرو لاماری ایما تولیدی آرین پارس موتور در رنگ‌های خاکستری، سبز، مشکی و سفید با قیمت پایه ۹۸۱میلیون تومان اعلام شد.

چهارشنبه - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
طرح فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آرین پارس موتور جزئیات مرحله جدید فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا را اعلام کرد. در این نوبت که پنجمین مرحله فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا بوده، روز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ به اجرا درخواهد آمد، آرین پارس موتور محصول محبوب خود را با همان قیمت پایه قبل، یعنی ۹۸۱میلیون تومان عرضه کرده و امکان خرید آن در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و سبز وجود خواهد داشت. موعد تحویل خودروهای خریداری شده نیز ۳۱ خزداد ۱۴۰۲ اعلام شده است. متقاضیان خرید می‌توانند با اخذ کُد بورس کالای ایران نسبت به درخواست خرید خودرو نزد کارگزاری مجاز اقدام نمایند.

طرح فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تعداد خودروهای قابل‌عرضه در این نوبت، ۵۵۰دستگاه اعلام شده که از این تعداد، ۱۰۰دستگاه خاکستری، ۱۰۰دستگاه سبز، ۱۷۵دستگاه مشکی و ۱۷۵دستگاه سفید می‌باشند. لازم به ذکر است به قیمت پیشنهادی برنده مشتریان، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی برنده و مبلغ ۳۹میلیون و ۴۴۲هزار و ۹۰۲ تومان به عنوان هزینه های شماره‌گذاری، بیمه و سایر هزینه های قانونی اضافه خواهد شد.

در آخرین مرحله عرضه Lamari EAMA در بورس‌کالا که چهارم بهمن‌ماه با عرضه ۵۵۰دستگاهی این خودرو به اجرا درآمد، میانگین قیمت پییشنهادی برنده، ۱میلیارد و ۶۱۶میلیون و ۹۸۰هزار تومان برای نمونه‌های قابل‌عرضه در رنگ خاکستری و ۱میلیارد و ۶۷۲میلیون و ۲۸۰هزار تومان برای نمونه‌های قابل‌عرضه در رنگ سفید بود. ۲۰۰دستگاه لاماری ایما قابل‌عرضه در رنگ مشکی نیز در تاریخ مذکور، با قیمت میانگین ۱میلیارد و ۸۲۳میلیون و ۶۷۵هزار تومان معامله شدند.

شرایط خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا - چهارم بهمن ماه ۱۴۰۱

حال که حدود قیمت این خودروی خوش‌معامله در بازار، به ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان یعنی بیش از دو برابر قیمت نهایی شرکتی محصول رسیده، باید دید ارزش نهایی معامله آن در بورس‌کالا چه عددی را به ثبت خواهد رساند. لازم به ذکر است درصد پش‌پرداخت خرید در این طرح فروش خودرو لاماری ایما در بورس کالا، ۵۰ درصد اعلام شده و این یعنی خریدار می‌بایست حداقل ۴۹۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری منتخب یعنی آپادانا داشته باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟