جزئیات عرضه جدید کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

بهمن دیزل در مرحله جدید عرضه کامیون کشنده امپاور BD500 در بورس کالا که برای ۱۵ اسفند برنامه‌ریزی شده، ۱۳۰دستگاه از این محصول را ارائه می‌دهد.

سه شنبه - ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
جزئیات عرضه جدید کامیون کشنده امپاور در بورس کالا

دوشنبه ۱۵ اسفند تعداد ۱۳۰ دستگاه از کامیون های کشنده امپاور BD500 شرکت بهمن دیزل با قیمت پایه ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان روی تابلوی عرضه بورس کالای ایران می‌رود. موعد تحویل خودروهای قابل عرضه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده و درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید، ۳۰ درصد قیمت پایه اعلامی توسط شرکت می‌باشد. لازم به ذکر است کارگزار این عرضه کامیون کشنده امپاور BD500 شرکت بهمن دیزل در بورس کالا، کارگزاری سینا می‌باشد.

در آخرین عرضه این محصول در بورس کالا که ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ صورت گرفت، میانگین قیمت پیشنهادی برنده، ۴میلیارد و ۲۵۱میلیون تومان بود که با احتساب دیگر هزینه‌های قابل پرداخت توسط مشتری شامل ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی برنده و ۱۱میلیون و ۲۳۰هزار تومان هزینه شماره‌گذاری و بیمه، میانگین قیمت نهایی فروش به حدود ۴میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان رسید.

حال باید دید در این نوبت عرضه، چه مقدار تقاضا برای این کامیون کشنده به ثبت می‌رسد و قیمت نهایی فروش، روی چه عددی ثابت خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات