طرح جدید پیش فروش خودرو های سایپا – ۲ اسفند ۱۴۰۱

در طرح جدید پیش فروش خودرو های سایپا، چهار محصول از خانواده ساینا و کوییک با قیمت روز و موعد تحویل آبان الی اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه است.

جمعه - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
سایپا ساینا S دوگانه سوز

بخشنامه پیش‌فروش چهار محصول سایپا، ویژه مبعث رسول اکرم (ص) با موعد تحویل آبان الی اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. این طرح هم ویژه متقاضیان عادی است و هم آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از تاریخ مذکور می‌باشند. برای مادران، غیر از شرایط مذکور، محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد اما متقاضیان عادی، نه تنها باید دارای گواهینامه رانندگی حداقل پایه ۳ باشند و فاقد پلاک انتظامی فعال، بلکه طی ۴۸ ماه گذشته نیز نباید خودرو از شرکت‌های خودروساز خریداری کرده باشند.

پیش فروش جدید خودرو های سایپا - ۲ اسفند ۱۴۰۱

در کنار اینها، متقاضیان عادی ملزم به افتتاح حساب وکالتی حداکثر تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه اول اسفندماه می‌باشند و می‌بایست وجه پیش‌پرداخت تعیین شده برای خودرو مدنظر را در این حساب وکالتی، داشته باشند. ثبت‌نام در این طرح پیش‌فروش خودروهای سایپا از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه آغاز می‌شود. در این نوبت پیش‌فروش خودروهای سایپا، برای متقاضیان، سود مشارکت ۱۴ یا ۱۶ درصد (بسته به موعد تحویل خودروها) لحاظ شده. در صورت انصراف نیز سود انصراف طبق جدول بخشنامه به مشتری تعلق می‌گیرد. جزییات بیشتر از شرایط و محدودیت‌های ثبت‌نام و نحوه افتتاح حساب وکالتی را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

نحوه افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در پیش فروش جدید خودرو های سایپا - ۲ اسفند ۱۴۰۱

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟