فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور در ثبت نام خودرو مادران

فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور ویژه طرح حمایت از جوانی جمعیت و ثبت نام خودرو مادران دارای دو فرزند یا بیشتر، با قیمت ۹۸۹میلیون تومان آغاز شد.

سه شنبه - ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور در ثبت نام خودرو مادران

به فاصله یک هفته از اولین مرحله فروش خودرو جدید تیارا که البته بصورت محدود به اجرا درآمد، حال شرکت مکث موتور ثبت نام فروش این خودرو را ویژه مادران و طرح حمایت از جوانی جمعیت آغاز کرده است. در این مرحله از فروش خودرو تیارا شرکت مکث موتور، ثبت نام برای آن دسته از مادران که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ می‌باشد، امکان‌پذیر است. قیمت نهایی و مصوب، ۹۸۹میلیون تومان اعلام شده اما متقاضیان در هنگام ثبت‌نام می‌بایست مبلغ ۹۸۴میلیون تومان را پرداخت نمایند و الباقی، در قالب یک فقره چک به تاریخ یک سال پس از تحویل تسویه خواهد شد. دلیل آن هم این است که سند خودروهای ثبت‌نامی به مدت یک سال در رهن مکث‌موتور خواهد بود.

فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور در ثبت نام خودرو مادران

خودروهایی که در این مرحله از فروش تیارا توسط مکث موتور عرضه می‌شوند، با موعد ۹۰ روز کاری تحویل خریداران خواهند شد. جهت ثبت نام این خودرو نیز مادران حایز شرایط می‌توانند به سایت فروش محصولات مکث‌موتور به آدرس maxmotor.iranecar.com مراجعه فرمایند.

این خودروی جدید که اولین بار، اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران به نمایش عموم درآمد، در رده خودروهایی نظیر فیدلیتی بهمن‌موتور، FMC T5 فردا موتورز و فونیکس تیگو۷ پرو مدیران خودرو قرار دارد، البته با این تفاوت که بصورت استاندارد دارای پیکربندی ۳ردیف سرنشین است و همین، آن را مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت می‌کند. Tiara بصورت استاندارد از ورود و استارت بدون کلید، شش ایربگ، تشخیص نقاط کور، ABS+EBD+BA، کنترل پایداری الکترونیک، اتوهُلد و کروز کنترل بهره می‌برد.

فروش تیارا، محصول جدید مکث موتور در ثبت نام خودرو مادران

از جمله امکانات رفاهی آن نیز باید به تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و نمایشگر دیجیتالی برای کنترل، آینه‌های برقی دارای گرمکن و تاشو اتوماتیک، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو در شش جهت، صندلی‌های تاشو ردیف دوم و سوم، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف با دوربین دنده به همراه خطوط راهنمای پویا، دوربین ثبت‌وقایع و سیستم صوتی با شش بلندگو اشاره کرد.

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، موتور این خودروی چینی جدید بازار نیز از نوع ۱.۵ لیتری توربو است که البته به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است. ۱۵۵ اسب‌بخار قدرت و توان تولید ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه از جمله مواردی است که در مورد این پیشرانه مکث‌موتور تیارا می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • علیرضا | 2 بهمن 1401 - 14:04

    تورو به قرآن این مسخره بازی ها بزارید کنار کل تولید خودرو دست چند نفره دارند می خورند میبرند مادران را بد نام نکنید میخواین این طور جمعیت جوان و زیاد کنید اتفاقا کمتر و پیرتر هم خواهد شد

  • علیرضا | 2 بهمن 1401 - 14:12

    جمعیت 85 ملیون نفر حداقل 70درصد زن و مرد و بچه زیر 18 سال داریم که نیاز به خودرو ندارند و نمی‌توانند رانندگی کنند الان به تعداد کل جمعیت خودرو تو کشور هست و خودرو سال 58 هم تو خیابون داره کار می‌کنه پس شمع نمیتوانید به هر کد ملی یک خودرو بدید اضافه هم خواهی آورد و مردم هم هم بی دغ دغه زندگی خواهند کرد

  • سعید | 2 بهمن 1401 - 17:54

    زمان قرعه کشی رو اعلام نکردید

  • Atefeh | 2 بهمن 1401 - 23:10

    سلام قرعه کشی چه زمانی است؟؟؟؟

    • محمدیاسین | 3 بهمن 1401 - 23:43

      بخدا امشب دروغه. قرعه کشی کیلو چنده

  • ناشناس | 5 بهمن 1401 - 22:03

    کی می‌دونه قرعه کشی تیارا کی هست

  • رضا | 6 بهمن 1401 - 22:07

    قرعه کشی تیارا کی هست کسی میدونه