فروش دنا پلاس ایران خودرو در بورس کالا

جزئیات فروش ۲۵دی دنا پلاس دنده‌ای ایران خودرو در بورس کالا اعلام شد. در این نوبت قرار است ۱۰هزار دستگاه از این خودرو با تحویل دو ماهه عرضه شود.

شنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
جزئیات فروش دنا پلاس ایران خودرو در بورس کالا - ۲۵ دی ۱۴۰۱

بعد از اما و اگر های بسیاری که بر سر عرضه و یا عدم عرضه دناپلاس در بورس‌کالا به وجود آمد، این خودرو بالاخره قرار است یکشنبه ۲۵ دی‌ماه روی تابلوی عرضه بورس‌کالا برود. این مرحله از فروش دنا پلاس شرکت ایران خودرو در بورس کالا در حالی قرار است ۲۵ دی‌ماه به اجرا درآید که ظرفیت فروش چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه نیز با آن تلفیق شده و این یعنی فردا شاهد عرضه ۱۰هزار دستگاهی آن خواهیم بود.

در فروش ۲۵ دی دنا پلاس ایران خودرو در بورس کالا، قیمت پایه ۱۸۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شده و موعد تحویل، ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل کارخانه خواهد بود. لازم به ذکر است درصد پیش‌پرداخت ثبت سفارش در ایین نوبت، ۱۰۰درصد اعلام شده و این یعنی متقاضیان می‌بایست در هنگام ثبت‌سفارش، عین مبلغ پایه اعلام‎شده را در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری داشته باشند. کارگزار این عرضه نیز کارگزاری بانک صادرات اعلام شده است.

جزئیات فروش دنا پلاس ایران خودرو در بورس کالا - ۲۵ دی ۱۴۰۱

ذکر این نکته ضروری است که به قیمت پیشنهادی برنده، ۱۳درصد مالیات و عوارض قانونی بر مبنای قیمت پیشنهادی برنده و مبلغ ۴میلیون و ۳۷۱هزار و ۳۱۰ تومان به عنوان هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه‌های ثابت اضافه خواهد شد. هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش برروی یکی از کدهای عرضه شده درتاریخ عرضه بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند. در ضمن، اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸، از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شده‌اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

حال باید منتظر ماند و دید که با این عرضه گسترده، چه قیمتی برای دناپلاس دنده‌ای در بورس‌کالا کشف خواهد شد. این خودرو در حال حاضر در بازار قیمتی نزدیک به ۶۴۵میلیون تومان دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟