فروش کامیون باری C&C آریا دیزل – دی ماه ۱۴۰۱

در تازه‌ترین بخشنامه فروش آریا دیزل، کامیون باری C&C نیز عرضه شده؛ قیمت خودرو، ۳میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان و موعد تحویل، اسفند ۱۴۰۱ اعلام شده.

شنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کامیون باری C&C U+420 شرکت آریا دیزل

مرحله جدیدی از فروش کامیون باری جدید و پرقدرت C&C U+420 شرکت آریا دیزل موتور آغاز شده. در این مرحله فروش، قیمت مصوب شرکتی کامیون باری C&C U+420 آریا دیزل، ۳میلیارد و ۴۲۰میلیون تومان در نظر گرفته شده و تحویل خودروهای ثبت‌نامی، برای اسفند ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

کامیون باری جدید و پرقدرت C&C U+420 که برای اولین بار، در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان به نمایش عموم درآمد، مجهز به موتور شش سیلندر ۱۲.۲ لیتری مجهز به توربوشارژر و اینترکولر بوده، از این موتور Euro 5 + EEV ساخت یوچای، ۴۶۰ اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاوری معادل ۲.۱۰۰ نیوتن‌متر می‌گیرد؛ مقادیری که نه تنها این محصول تجاری و کار آریادیزل را به قدرتمندترین خودرو مونتاژی حال حاضر در این رده خودرویی از بازار کشور تبدیل می‌کند، بلکه در میان دیگر کامیون‌های باری و کشنده جدید نیز قابل توجه می‌باشد. گیربکس متصل به این موتور نیز از نوع اتوماتیک ساخت Fast با ۱۲ دنده جلو و ۱ دنده عقب است.

کامیون باری C&C U+420 شرکت آریا دیزل

در کنار این پیکربندی قدرتمند و کارآمد، باک ۵۵۰ لیتری آلومینیومی برای کامیون باری C&C U+420 آریا دیزل در نظر گرفته شده و باید به بهره‌مندی آن از سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی با ABS و سیستم ترمز اضطراری AEBS، هشدار انحراف از مسیر LWDS، ترمز کمکی اینتاردر ۵ مرحله‌ای و کنترل پایداری الکترونیک اشاره کنیم. سیستم تعلیق در این خودرو از نوع فنر تخت پارابولیک مجهز به فنر هیدروتلسکوپی در جلو و بادی ECAS در عقب است. فرمان ساچمه‌گردان هیدرولیکی خودرو نیز دارای قابلیت تنظیم زاویه بوده، کنترلگرهای چند منظوره برای سهولت کار راننده بر روی آن قرار گرفته.

کامیون باری C&C U+420 شرکت آریا دیزل

همچنین می‌توان به بهره‌مندی کامیون باری C&C U+420 آریا دیزل موتور از مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ، کروزکنترل، سانروف دستی، تهویه دستی، صفحه نشانگرهای دیجیتال پشت فرمان، بخاری درجا، دیلایت و مه‌شکن های جلو و عقب اشاره کرد. در ضمن، به واسطه طول شاسی، امکان نصب انواع کاربری‌های عمومی و خاص شامل باری فلزی، مسقف چادری، ایزوله، یخچالی، بغل بازشو، باری چوبی، حمل نوشابه، حمل زباله، آتشنشانی و … برای این خودرو وجود دارد.

کامیون باری C&C U+420 شرکت آریا دیزل

لازم به ذکر است طول کلی خودرو، ۱۰۰۴۰ میلیمتر بوده، ارتفاع کلی ۳۲۵۰ میلیمتر اعلام شده است. فاصله محورها نیز به ترتیب ۵۲۰۰ و ۱۳۵۰ میلیمتر می‌باشد. برای این کامیون باری C&C، مجموع وزن ناخالص، ۲۶ تُن اعلام شده و وزن خالص خودرو، ۷.۲ تُن می‌باشد. در صورت تمایل جهت شرکت در این طرح فروش کامیون باری ۲۶ تُن C&C می‌بایست به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آریا دیزل مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که قیمت اعلامی، قیمت مصوب شرکتی بوده و قیمت نمایندگی ها ممکن است متفاوت از آن باشد.

کامیون باری C&C U+420 شرکت آریا دیزل

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟