فروش نقدی و اقساطی خودرو های کرمان موتور – ۱۰ الی ۱۵ دی

فروش خودرو های JAC و KMC کرمان موتور، ویژه دی ماه ۱۴۰۱، با قیمت‌های جدید آغاز شده و در کنار خرید نقدی، امکان خرید اقساطی خودروها نیز وجود دارد.

شنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳
فروش نقدی و اقساطی خودرو های کرمان موتور - ۱۰ الی ۱۵ دی

بخشنامه فروش خودرو های JAC و KMC کرمان موتور به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش این شرکت ابلاغ شد. در این بخشنامه فروش خودرو های کرمان موتور که ویژه دی ماه ۱۴۰۱ می‌باشد و از شنبه ۱۰ دی فعال می‌شود، متقاضیان می‌توانند تا روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، نسبت به خرید سدان جک J4، کراس‌اوور JAC S5، پیکاپ KMC T8 و یا سدان جدید جک J7 اقدام نمایند. این طرح فروش خودرو های کرمان موتور، با قیمت های جدید که پیش در مورد آن اطلاع‌رسانی کردیم، به اجرا درمی‌آید.

ارزان ترین خودرو قابل عرضه در این طرح فروش کرمان موتور، سدان JAC J4 است که حال، ۵۸۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و امکان خرید آن بصورت نقدی و یا اقساطی با بازپرداخت ۱۸ و یا ۲۴ ماهه وجود دارد. در بازپرداخت ۱۸ماهه، پیش‌پرداخت ۳۰۰میلیون تومان و در بازپرداخت ۲۴ماهه، پیش‌پرداخت ۳۵۰میلیون تومان می‌باشد. امکان سفارش این خودرو در رنگ های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‌ای متالیک و نقرآبی متالیک وجود دارد و اقساط، هر سه ماه یک‌بار در قالب یک فقره چک محاسبه می‌شود که موعد اولین چک، ۱۵ تیر ۱۴۰۲ اعلام شده. با توجه به مبلغ ۳۵میلیون و ۲۷۰هزار تومانی هر یک از چک‌ها در بازپرداخت ۲۴ماهه، قیمت تمام‌شده خودرو برای مشتری، حدود ۶۳۲میلیون و ۱۶۰هزار تومان می‌باشد یعنی کمی بیشتر از ۴۷میلیون تومان بهره اقساط ۲۴ماهه خودرو می‌باشد. در بازپرداخت ۱۸ماهه اما هر سه ماه، یک چک ۵۳میلیون و ۷۱۰هزار تومانی دریافت می‌شود که در کنار مبلغ پیش‌پرداخت، قیمت تمام‌شده خودرو را به حدود ۶۲۲میلیون و ۲۶۰هزار تومان می‌رساند که تقریبا ۳۷میلیون تومان بیشتر از قبمت مصوب خودرو است.

فروش نقدی و اقساطی خودرو JAC J4 کرمان موتور - ۱۰ الی ۱۵ دی

برای جک S5 که حال، قیمتش به یک میلیارد و ۹۵میلیون تومان رسیده، در کنار خرید نقدی، امکان خرید اقساطی با بازپرداخت ۱۸ و ۳۰ماهه لحاظ شده به این ترتیب که برای اولی، مبلغ پیش‌پرداخت ۶۵۰میلیون تومان و شش فقره چک سه ماهه ۸۸میلیون و ۸۰۰هزار تومانی در نظر گرفته شده و برای دومی، ۷۰۰میلیون تومان پیش‌پرداخت و مابقی در قالب ۱۰فقره چک سه‌ماهه به مبلغ ۵۰میلیون و ۷۶۰هزار تومان از مشتری دریافت می‌گردد. با یک حساب سرانگشتی، مشتری برای بازپرداخت ۳۰ماهه تسهیلات جک S5 چیزی در حدود ۱۱۳میلیون تومان بهره می‌پردازد، عددی که برای بازپرداخت ۱۸ماهه نزدیک به ۸۸میلیون تومان محاسبه می‌شود.

فروش نقدی و اقساطی خودرو JAC S5 کرمان موتور - ۱۰ الی ۱۵ دی

پیکاپ KMC T8 نیز به همین ترتیب، با اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه که به‌ترتیب، ۶۵۰ و ۷۰۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت طلب می‌کنند، عرضه می‌شود. در بازپرداخت ۱۸ماهه، مشتری ملزم به تسویه مابقی قیمت خودرو در قالب شش فقره چک ۹۶میلیون و ۲۱۰هزار تومانی است یعنی با تسویه حساب کامل، کمی بیشتر از ۱۴۲میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب خودرو پرداخت می‌کند. با اقساط ۳۰ ماهه ما هر سه ماه، یک فقره چک ۵۸میلیون و ۷۹۰هزار تومانی (در کل ۱۰ فقره چک) از مشتری باید پاس شود یعنی قیمت تمام‌شده چیزی در حدود ۱میلیارد و ۲۸۸میلیون تومان خواهد بود.

فروش نقدی و اقساطی خودرو پیکاپ KMC T8 کرمان موتور - ۱۰ الی ۱۵ دی

در نهایت، باید به عرضه KMC J7 با قیمت جدید فروش دی ماه ۱۴۰۱ محصولات کرمان موتور اشاره کنیم که هم امکان خرید نقدی آن با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۳۸۵میلیون تومان وجود دارد، و هم می‌شود آن را با پرداخت دو مرحله‌ای خریداری کرد به این ترتیب که مشتری ۱میلیارد تومان در هنگام ثبت‌نام پرداخت می‌کند و ۴۰۹میلیون و ۸۲۰هزار تومان نیز در قالب یک فقره چک به تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ از او دریافت می‌شود. سفید، مشکی میکا، قهوه‌ای متالیک و خاکستری طوسی روشن متالیک نیز رنگ های قابل سفارش می‌باشند.

فروش نقدی و اقساطی خودرو KMC J7 کرمان موتور - ۱۰ الی ۱۵ دی

هم در خرید نقدی، و هم در خرید اقساطی، تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۹۰ روز کاری خواهد بود و خبری از سود مشارکت و یا انصراف برای بهای پرداختی از سوی مشتریان نیست. اما در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، جریمه تاخیر سه درصد ماهیانه متوجه شرکت خواهد بود. در ضمن، در خریدهای اقساطی، سند تا پایان بازپرداخت اقساط، در رهن شرکت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید، می‌بایست در فاصله روزهای شنبه دهم تا پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه به نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور در سراسر کشور مراجعه کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟