فروش پژو ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا – ۱۱ دی ۱۴۰۱

طبق اطلاعیه جدید فروش پژو ۲۰۷ دنده‌ای، ایران خودرو قرار است ۴۰۰۰ دستگاه از این خودرو را با تحویل ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ روی تابلو عرضه بورس کالا ببرد.

سه شنبه - ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
فروش پژو ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا – ۱۱ دی ۱۴۰۱

ایران خودرو در نظر دارد یکشنبه یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ مرحله جدیدی از فروش خودرو پژو ۲۰۷ دنده ای را در بورس کالا به اجرا در آورد. در این نوبت، حجم کالا قابل عرضه، ۴۰۰۰ دستگاه اعلام شده و آن دسته از متقاضیانی که قصد دارند نسبت به شرکت در طرح فروش پژو ۲۰۷ در بورس کالا اقدام کنند، می‌بایست به میزان ۱۰۰درصد قیمت پایه خودرو یعنی ۱۸۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان در حساب وکالتی خود نزد کارگزاری به عنوان پیش‌پرداخت سفارش خرید داشته باشند. ذکر این نکته ضروری است به قیمت پیشنهادی برنده، مبلغ ۴میلیون و ۳۷۱هزار و ۳۱۰تومان به عنوان هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری و هزینه‌های ثابت و ۱۳درصد قیمت نهایی برنده به عنوان مالیات و عوارض قانونی نیز اضافه خواهد شد.

فروش پژو ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا – ۱۱ دی ۱۴۰۱

خودروهای قابل عرضه، مشمول ۳ سال گارانتی یا ۶۰هزار کیلومتر پیمایش می‌باشند. هر کد ملی در این مرحله مجاز به ثبت سفارش برای تنها یک خودرو خواهد بود و آن دسته از افرادی که در عرضه های پیشین، موفق به خرید خودرو شده اند، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت. موعد تحویل خودروهای خریداری شده در این نوبت، ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

متقاضیان جهت شرکت در این طرح فروش پژو ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا می‌بایست جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس)، با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی نموده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی میگردد، علاوه برانتخاب یکی ازنمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را درسایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های ذکر شده، قدام نماید.

لازم به ذکر است کارگزار این عرضه، کارگزاری پارسیان می‌باشد. جهت کسب اطلاع از چگونگی ثبت سفارش و خرید خودرو در بورس کالا، ویدیو زیر را ببینید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟