نتیجه قرعه کشی فروش لاماری ایما + جزئیات عرضه در بورس کالا

در ازای هر یک از ۴۵۰ لاماری قابل‌عرضه فروش اخیر این خودرو، ۳۸۰نفر متقاضی ثبت‌نام بودند؛ دومین عرضه این خودرو در بورس کالا، نهم آذر خواهد بود.

دوشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
نتیجه قرعه کشی فروش لاماری ایما + جزئیات عرضه در بورس کالا

قرعه‌کشی تازه‌ترین مرحله فروش خودرو لاماری ایما در حالی انجام شد که برای ۴۵۰ دستگاه Lamari Eama قابل عرضه در این مرحله، در مجموع مجموع ۱۷۱.۲۸۴ نفر متقاضی ثبت‌نام بوده‌اند. با این حساب، بطور میانگین از هر ۳۸۰ نفر تنها یک نفر قادر به ثبت‌نام نهایی خواهد بود. البته این عدد، بیانگر یک میانگین برای شانس برنده شدن می‌باشد چراکه از مجموع خودروهای قابل عرضه، ۴۰ درصد به متقاضیان عادی اختصاص می‌یابد. از باقیمانده خودروهای قابل عرضه، ۵۰ درصد ویژه طرح حمایت از جوانی جمعیت بوده، ۱۰درصد نیز به دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی تعلق دارد.

با این حساب، شانس برنده شدن در قرعه کشی خودرو لاماری ایما برای آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ می‌باشد، به مراتب بیشتر است. نتیجه قرعه‌کشی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هشتم آذرماه توسط آرین پارس موتور اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است آرین پارس موتور این هفته برای دومین بار خودرو لاماری ایما را در بورس کالا عرضه خواهد کرد. در این مرحله، تعداد ۱۷۴ دستگاه Lamari Eama در بورس کالا عرضه می‌شود که شامل ۶۸دستگاه به رنگ مشکی، ۶۸دستگاه به رنگ سفید و ۳۸دستگاه به رنگ خاکستری می‌شود. این عرضه برای چهارشنبه نهم آذر ماه برنامه‌ریزی شده، با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان. البته به قیمت برنده خودروهای قابل‌عرضه، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی برنده و سایر هزینه ها به مبلغ ۲۴میلیون و ۷۲۸هزار تومان نیز اضافه خواهد شد. موعد تحویل این تعداد لاماری ایما قابل عرضه در بورس کالا، ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟