جزئیات عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا + آموزش ثبت نام

اول آبان ۱۴۰۱، اولین عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا توسط آرین پارس موتور رقم می‌خورد، با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان و موعد تحویل ۵۰روزه.

یکشنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا

اول آبان ماه ۱۴۰۱ تعداد ۲۰۰ دستگاه خودرو لاماری ایما در تالار خودرو روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود. از این تعداد، ۱۰۰ دستگاه در رنگ سفید و ۱۰۰ دستگاه در رنگ سیاه می‌باشد. حجم کالای قابل عرضه در این مرحله، برای هر رنگ، ۷۹ دستگاه اعلام شده که البته برای هر یک، امکان افزایش حجم حداکثر تا ۲۱ دستگاه در نظر گرفته شده است.

جزئیات عرضه لاماری ایما در بورس کالا

قیمت پایه محصول در این عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا، ۹۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما ذکر این نکته ضروری است که به مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغی نزدیک به ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری و عوارض شهرداری نیز اضافه می‌شود. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز دهم دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

به موجب اطلاعات تکمیلی ارائه شده توسط آرین پارس موتور، در عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا، هر کد ملی یا شناسه ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کُد های عرضه‌شده و صرفا برای یک دستگاه خودرو می‌‎باشد. در این روش، خریدار حق واگذاری حقوق قراردادی و خودروی موضوع معامله به غیر را ندارد و درخواست هرگونه تغییر در اطلاعات خریدار، رنگ خودرو، تغییر نمایندگی مجاز و یا نوع خودرو، امکان‌پذیر نخواهد بود.

طبق اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی، کارگزاری آپادانا به عنوان کارگزار عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا انتخاب شده و متقاضیان موظف هستند تا ساعت ۱۷ روز شنبه سی‌ام مهر ماه نسبت به ثبت سفارش خود نزد این کارگزاری و ارائه قیمت پیشنهادی، اقدام نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۴۸۴۹۱۰۰۰ (۰۲۱) با واحد فروش شرکت آرین پارس موتور تماس حاصل نمایند. خودروهای قابل عرضه در قالب این طرح، دارای ۳ سال یا ۶۰هزار کیلومتر گارانتی بوده، به مدت ۲ سال و با فاصله هر شش ماه یا ۵۰۰۰ کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان دریافت خواهند کرد.

امکانات و ویژگی های خودرو لاماری ایما

صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، نمایشگر باریک دوتایی بر روی داشبورد به عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی‌و نشانگرهای پشت فرمان، دوربین دنده عقب، سانروف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، دوربین ثبت وقایع، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، کروزکنترل، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، کول‌باکس، پوشش چرم داخلی، سنسور نور و دی‌لایت، غربیلک فرمان خوش‌دست به شکل D و کنسول میانی ردیف جلو و عقب لیست امکانات رفاهی لاماری‌ایما را تشکیل می‌دهند.

در بخش ایمنی نیز به بهره‌مندی لاماری‌ایما از امکاناتی نظیر ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، اتوهُلد، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم فرمان برقی چند حالته، کنترل فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی می‌توان اشاره کرد.

پیشرانه و قوای محرکه

لاماری ایما به عنوان اولین محصول سواری آرین پارس موتور، در رده کراس‌اوور های کامپکت قرار می‌گیرد. این خودرو جدید با طراحی جسورانه، پیشرانه‌ای به نسبت قدرتمند و سطح خوبی از امکانات ایمنی و رفاهی به بازار می‌آید. اصلی‌ترین رقبای آن از نظر ابعاد و سطح امکانات در بازار کشورمان نیز خودروهایی نظیر بهمن موتور دیگنیتی، فردا موتورز FMC T5 و فونیکس تیگو ۷ پرو هستند.

محرک LAMARI EAMA یک موتور ۱.۵ لیتری توربو تحت لیسانس میتسوبیشی است. این موتور ۴ سیلندر با ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۲۸۵ نیوتن‌متر را داشته، از مسیر یک گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچ (از نوع خیس) محرک محور جلو Lamari Eama است. با این پیکربندی و با توجه به وزن خالص ۱.۵۵۰ کیلوگرمی‌درج شده در کاتالوگ رسمی‌خودرو، انتظار می‌رود لاماری‌ایما صفر تا صد حدودا ۹.۵ ثانیه‌ای داشته باشد. متوسط مصرف سوخت آن نیز ۶.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

آموزش ثبت نام خودرو در بورس کالا

در ادامه می‌توانید در قالب ویدیو آموزشی ارائه شده توسط آرین پارس موتور، مرحله به مرحله با فرآیند ثبت نام خودرو لاماری ایما در بورس کالا آشنا شوید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات