با شاسی‌بلند سه‌ردیف سرنشین نیسان آشنا شوید

پث‌فایندر یک شاسی‌بلند سه‌ردیف سرنشین از تولیدات نیسان است که با یک استایل جذاب، نسل عوض کرده و قیمتی در محدوده ۳۶ تا ۴۹ هزار دلار دارد.

یکشنبه - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
شاسی‌بلند سه‌ردیف سرنشین نیسان پث‌فایندر

پَث‌فایندر، شاسی‌بلند بزرگ نیسان، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین SUVهای این برند از ارزش بسیار بالایی برای نیسان برخوردار است اما طی سال‌های گذشته، تغییر آنچنانی به خود ندیده بود و این، در تناسبات و استایل قدیمی آن کاملا نمود داشت. در نسل جدید اما نیسان پث‌فایندر را به شکل چشمگیری مورد به‌روز رسانی قرار داده و آنچه که در نگاه اول جلب نظر می‌کند، استایل مدرنی است که با ترکیب عناصر بصری برگرفته از نسل جدید روگ (ایکس‌تریل) و پاترول (آرمادا) به پیکره بزرگ پث‌قایندر ۲۰۲۲ فُرم داده است.

و البته زیر این پوسته جذاب، گستره‌ای از امکانات ایمنی و رفاهی مدرن برای پث‌فایندر ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده مثل هدزآپ دیسپلی ۱۰.۸ اینچ، نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچ پشت فرمان، نسل جدید سیستم اطلاعات و سرگرمی نیسان با نمایشگر ۸ یا ۹ اینچ ایستاده بر روی داشبورد، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار نقاط کور راننده، هشدار انحراف از مسیر و همیار حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک در دنده عقب، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، نویگیشن، سیستم نیمه‌خودران و … .

پث‌فایندر برخلاف نسل قبل، یک کراس‌اوور ۳ ردیف سرنشین با ظرفیت ۸ سرنشین (۲+۳+۳ به جای ۲+۳+۲) است که البته بسته به سطح تجهیزات، امکان سفارش آن بصورت ۲+۲+۳ سرنشین نیز وجود دارد. فضای به مراتب بیشتری را نیز برای سرنشین و بار نسبت به قبل ارائه می‌دهد.

در ضمن، خبر خوش برای خریداران این است که به جای CVT، گیربکس ۹ سرعته اتومات بصورت استاندارد بر روی آن قرار دارد. این گیربکس بصورت استاندارد به موتور ۳.۵ لیتری V6 متصل است که با ۲۸۴ اسب‌بخار قدرت، ۳۵۱ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه تولید می‌کند. این ترکیب، توان یدک‌کشی ۲.۷ تُن به پث‌فایندر ۲۰۲۲ می‌دهد که بیشتر از رقبای اصلی نظیر تویوتا هایلندر، کیا تلیوراید و هوندا پایلوت است. شتاب صفر تا صد این شاسی‌بلند سه‌ردیف سرنشین نیسان نیز زیر هفت ثانیه اعلام شده که البته در مدل AWD، پایین‌تر نیز می‌آید.

شروع قیمت نیسان پث‌فایندر ۲۰۲۲ از حدود ۳۶ هزار دلار است اما در مجهزترین تیپ تجهیزاتی یعنی پلتینوم، این عدد به حدود ۴۹ هزار دلار می‌رسد. در ادامه می‌توانید گالری کاملی از تصاویر این خودرو خانوادگی نیسان را مشاهده فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟