کیفیت در خدمات خودرویی را با آسیا خودرو تجربه کنید

آسیا خودرو گروهی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو و مدیران خودرو است که خدمات فروش و پس از فروش متمایز به مشتریان شرق تهران ارائه می‌دهد.

پنجشنبه - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
آسیا خودرو - گروه نمایندگی های مجاز مدیران خودرو و آسیا خودرو

هولدینگ آسیا خودرو با تجربه ۳۰ساله در فروش و خدمات خودرو، این روزها علاوه بر حضور در میان نمایندگی های برتر فروش محصولات مدیران خودرو، پذیرای دارندگان خودروهای این برند و ایران خودرو جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای و خدمات جانبی است.

گروه آسیا خودرو، مجموعه خودرویی به نام شرق تهران که چندین بار جایگاه برترین نمایندگی مدیران خودرو را به خود اختصاص داده، با خدمات متفاوتی از قبیل فروش، تعمیر و دیتیلینگ در خدمت مشتریان بازار خودرو به خصوص ساکنین شرق تهران است. بخش تعمیرگاهی مجموعه آسیا خودرو در دفتر مرکزی واقع در تهرانپارس به خدمات رسانی به خودروهای ایران خودرو و خودروهای ام وی ام، تیگو و آریزو می پردازد. خودروهای برند چری و فونیکس هم می توانند در شعبه قنات کوثر آسیا خودرو، تنها نمایندگی و مرکز تعمیرگاهی تخصصی چری، از خدمات خودرویی بهره‌مند شوند.

علاوه بر این علاقمندان به بهسازی ظاهر خودرو می توانند در واحد دیتیلینگ آسیا خودرو از خدماتی مانند پولیش، واکس، سرامیک، تنظیم چراغ و نور و … بهره‌مند شوند. در بخش فروش این هولدینگ خودرویی هم کارشناسان خبره و با تجربه پاسخگوی پرسش های شما جهت انتخاب بهترین گزینه، مناسب با سلیقه و بودجه مورد نظرتان هستند.

همزمان با شروع طرح جدید فروش محصولات برندهای MVM و فونیکس و ارائه خدمات به مشتریان در قالب گارانتی پنج تا هفت ساله، آسیا خودرو با نگاهی مسئولیت پذیرانه تر به این موضوع می نگرد و ارائه خدمات خاص به خریداران خود را اصل اساسی فعالیت این مجموعه می‌داند.

علاوه بر این مدیران آسیا خودرو با تأکید ویژه بر جلب رضایت و حمایت از مشتری توجه ویژه‌ای به واحد ارتباط با مشتریان مجموعه دارند و طبق نظرسنجی‌های منظم و مدون این واحد، جهت بهبود عملکرد واحدهای گروه، برنامه‌های متنوعی را اجرا می کنند و در همین راستا به زودی خبرهایی ویژه برای خریداران خودرو خواهند داشت. اگر به دنبال خرید خودروهای فونیکس تیگو۸ پرو ، تیگو۷ پرو ، آریزو۶ پرو و دیگر خودروهای روز بازار و استفاده از خدمات پس از فروش آن به راحت ترین شکل ممکن هستید، آسیا خودرو این امکان را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده است. علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص خرید و خدمات پس از فروش خودروهای مدیران خودرو و ایران خودرو در این مجموعه می‌توانند به وبسایت این شرکت مراجعه کنند.

سایت شرکت آسیا خودرو
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟