ورود بی‌وای‌دی به بازار خودروهای سواری ژاپن

بی‌وای‌‎دی در کنفرانسی مطبوعاتی که محل رونمایی از خودروهای ATTO3، دلفین و سیل برای ژاپنی‌ها بود، از ورود به بازار خودروهای سواری ژاپن خبرداد.

جمعه - ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
ورود بی‌وای‌دی به بازار خودروهای سواری ژاپن

شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی که طی سال‌های اخیر پیشرفتی چشمگیر، به‌ویژه در تولید و عرضه خودروهای مبتنی بر سوخت‌های جایگزین داشته، قرار است فعالیت های بین‌المللی خود را با ورود به بازار خودروهای سواری ژاپن گسترش دهد. با همین هدف و از اوایل زمستان امسال، شاهد عرضه BYD Atto3 در ژاپن به عنوان اولین محصول بی‌وای‌دی در این کشور خواهیم بود و پس از آن، نوبت به عرضه خودروهای دلفین و Seal در ژاپن از نیمه دوم ۲۰۲۳ می‌رسد. این تولیدات بی‌وای‌دی که هر سه نیز از نوع تمام-الکتریکی هستند، با نشانه گرفتن بخشی از بازار خودروهای سواری ژاپن عرضه می‌شوند که کمتر بازیگر مستقلی در آن حضور دارد.

وانگ شانفو، رئیس هیات مدیره بی‌وای‌دی در کنفرانس مطبوعاتی یاد شده، BYD را با سابقه ۲۷ ساله، یکی از اولین شرکت های خودروسازی دنیا معرفی کرد که به توسعه و عرضه خودروهای الکتریکی ورود کرده و آن را برندی در عرصه خودروهای مبتنی بر انرژی‌های جایگزین معرفی کرد که به تکنولوژی های پیشرو در عرصه تولید باتری، موتور و سیستم های الکترونیک خودروهای برقی دست یافته است. لیو ژولیانگ مدیرکل بخش فروش خودرو آسیا و اقیانوسیه BYD نیز اعلام کرد این شرکت همگام با شرکا و نمایندگی های فروش ژاپنی قرار است به مرور زمان، چرخه کامل فروش و خدمات پس از فروش خودرو را با هدف ارائه یک سبک زندگی کمتر آلاینده و تجربه بهتر مشتریان ژاپنی در این کشور داشته باشد.

حضور بی‌وای‌دی در ژاپن به سال ۱۹۹۹ باز می‌گردد، زمانی که با هدف خدمات‌رسانی به ژاپنی‌ها در بخش باتری‌های قابل شارژ به این بازار ورود کرد. در ادامه، فعالیت‌های بی‌وای‌دی در ژاپن به محصولات ذخیره انرژی های نوین، محصولات انرژی خورشیدی، اتوبوس های تمام-الکتریکی، لیفتراک‌های برقی و … نیز گسترش یافت و این حضور، شهرت خوبی به ب‌وای‌دی در سرزمین آفتاب تابان بخشیده است.

در حال حاضر خودروهای مبتنی بر انرژی های جایگزین BYD در بیش از ۴۰۰ شهر، ۷۰ کشور و شش قاره دنیا حضور دارند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟