آغاز حمله از ساعت ۵ عصر؛ مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص

در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص، طرح‌های متنوعی از خودروسازان دولتی و خصوصی برای ثبت‌نام کنندگان عادی و مادران ارائه شده.

شنبه - ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص

مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت در حالی قرار است از ساعت ۵ عصر امروز (شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱) آغاز شود که همچون مرحله اول، طرح های متنوعی از خودروسازان دولتی و خصوصی در قالب فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید ارائه شده است.

در این نوبت، فروش‌های فوق‌العاده خودروسازان و پیش‌فروش ایران‌خودرو کماکان بصورت قرعه‌کشی خواهند بود اما در پیش‌فروش ها و طرح های مشارکت در تولید سایپا، طرح مشارکت در تولید خودروهای تارا و دنا پلاس توربوشارژ ایران خودرو و همچنین فروش فوری و فوق‌العاده دو محصول مدیران‌خودرو دیگر خبری از قرعه‌کشی نخواهد بود.

جهت ثبت‌نام در این طرح که قرار است به مدت ۷۲ ساعت ادامه داشته باشد، می‌بایست به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس https://sale.iranecar.com مراجعه کنید. ذکر این نکته ضروری است که در این مرحله، هر کُد ملی تنها امکان ثبت‌نام از یکی از طرح‌های خودروسازان را خواهد داشت و محدودیت های دو سال گذشته ثبت‌نام خودرو در این مرحله نیز کماکان به قوت خود باقی است. یعنی متقاضی ثبت‌نام می‌بایست دارای گواهینامه و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، در ۴۸ ماه گذشته از هیچ یک از خودروسازان داخلی خودرو ثبت‌نام نکرده و یا تحویل نگرفته باشد. البته این محدودیت‌ها شامل مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که پیرو قانون جوانی جمعیت، نیمی از خودروهای قابل عرضه در این مرحله مختص آنها خواهد بود، نمی‌شود.

در این مرحله، طبق اعلام پیشین قرار است بیش از ۸۲ هزار دستگاه انواع خودرو در قالب فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید عرضه شود که نیمی از این تعداد ویژه متقاضیان عادی و باقی ظرفیت خودروهای قابل عرضه ویژه مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟