اطلاعات بیشتر از نسل جدید هوندا HR-V منتشر شد

هوندا HR-V بازار آمریکای شمالی که چهره و ویژگی‌های فنی متمایز از دیگر بازارهای جهانی دارد، با یک موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی عرضه خواهد شد.

یکشنبه - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
2023 Honda HR-V SUV

هوندا رفته رفته آماده عرضه نسل جدید کراس‌اوور کوچک HR-V در آمریکای شمالی می‌شود و حال، هم تصاویر واضح از 2023 Honda HR-V آمریکای شمالی در دست است و هم اطلاعاتی از پیشرانه و مصرف سوخت آن ارائه شده است.

در نسل جدید HR-V، به جای موتور ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی شاهد استفاده از موتور بزرگتر ۲.۰ لیتری هستیم که البته کماکان از نوع تنفس طبیعی است و گیربکس متصل به آن، کماکان از نوع CVT است. این موتور ۴ سیلندر که هم می‌تواند محرک محور جلو (FWD) باشد و هم محرک چهار چرخ (AWD)، در مدل FWD صدی ۸.۴ لیتر در سیکل ترکیبی بنزین می‌سوزاند، عددی که برای مدل AWD معادل ۸.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید، حداقل در مصرف سوخت شاهد افزایش به نسبت نسل اول HR-V هستیم که نمی‌تواند موضوع خوشایندی باشد مخصوصا از این روی که احتمالا قدرت پیشرانه، همچون نسل یازدهم هوندا سیویک، نزدیک به ۱۶۰ اسب‌بخار است و بیشینه گشتاورش، نزدیک به ۱۹۰ نیوتن‌متر.

برای مقایسه هم که شده، بد نیست بدانید نسل جدید این کراس‌اوور کوچک در بازار های آسیایی با پیشرانه هایبرید عرضه شده و حتی در اندونزی مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو قدرتمندتری است که با ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد. انتظار می‌رود تا دو روز آینده که فروش HR-V در آمریکای شمالی آغاز می‌شود، اطلاعات تکمیلی از آن ارائه شود. تا آن زمان اما می‌توانید به تماشای تصاویر این کراس‌اوور جدید که چهره‌ای متفاوت از نمونه عرضه شده در دیگر بازارهای جهانی دارد، بنشینید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟