آغاز فروش لاماری ایما از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

اولین مرحله فروش خودرو لاماری ایما از صبح روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در سامانه یکپارچه نخصیص خودرو با تحویل ۹۰ و ۱۲۰ روز کاری آغاز می‌شود.

دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
اعلام شرایط و جزئیات فروش خودرو لاماری ایما

علی موسوی خرم، مدیر فروش آرین پارس موتور امروز در حاشیه روز خبرنگاران چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از آغاز فروش خودرو جدید لاماری ایما خبر داد. به گفته موسوی خرم، اولین مرحله فروش لاماری از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وزارت صمت آغاز به کار خواهد شد و متقاضیان طی یک هفته می‌توانند با مراجعه به سایت و در صورت دارا بودن شرایط، نسبت به ثبت نام خودرو لاماری ایما اقدام نمایند.

وی با اشاره به این که آرین پارس موتور قرار است به دو روش فروش فوق العاده و پیش‌فروش عادی اولین مرحله عرضه لاماری ایما را به اجرا درآورد گفت: در روش فروش فوق العاده، قیمت قطعی و تحویل خودرو، ۹۰ روز کاری خواهد بود، در روش پیش فروش نیز تحویل، ۱۲۰ روز کاری اعلام شده و ۴۹۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت از مشتری دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت نهایی خودرو در فروش فوق‌العاده، ۹۸۹ میلیون تومان خواهد بود.

روال ثبت نام به این شکل است که مشتریان بعد از انتخاب آرین پارس موتور در سایت سامانه جامع تخصیص خودرو وزارت صمت، می‌توانند خودرو لاماری، و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند. از سهمیه در نظر گرفته شده برای این طرح فروش، مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه ویژه مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر خواهد بود. برای مادران متقاضی ثبت نام خودرو لاماری، غیر از تخصیص تنها یک خودرو به هر کد ملی، محدودیت دیگری لحاظ نشده.

ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان نهایی ثبت نام، به روش قرعه کشی و توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انتخاب و به همراه لیست رزرو به شرکت آرین پارس موتور ارائه خواهد شد. در مرحله بعدی، صحت سنجی دارا بودن شرایط ثبت نام برای افراد عادی، از جمله نداشتن پلاک انتظامی فعال، داشتن گواهینامه و … با همکاری مراجع ذیصلاح انجام و برندگان نهایی قرعه کشی اعلام خواهد شد. این افراد جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، تکمیل وجه و عقد قرارداد می‌بایست به سایت فروش محصولات لاماری و سپس نمایندگی مراجعه فرمایند.

موسوی خرم با اشاره به این موارد ابر تاکید داشت مرحله فعلی با توجه به حساسیتی که صمت و اداره کل خودرو این وزارتخانه داشته، آرین پارس موتور مجبور به حضور در بحث قرعه کشی بوده. وی همچنین افزود بعد از آنالیزهای لازم بر روی اطلاعات قرعه کشی، تصمیم گیری انجام خواهد شد که آیا این قرعه کشی می‌بایست ادامه داشته باشد، یا خیر. مدیر فروش آرین پارس موتور ضمن اعلام این که آمادگی هر گونه همکاری با وزارت صمت و سازمان حمایت در رابطه با این موضوع را دارد، از جمله دغدغه های فروش به این روش را مدت زمان قرعه‌کشی ها و همچنین نقدینگی شرکت ها که به خاطر دیرکرد در پرداخت وجه توسط مشتریان صورت می‌گیرد، متاثر از این موضوع خواهد شد، عنوان کرد.

وی همچنین به دغدغه فروش سازمانی و درخواست‌هایی که سازمان ها، نهاد ها و ارگان های مختلف جهت خرید خودرو دارند، و همچنین دغدغه نمایندگی های مجاز به واسطه تعطیلی چندین ساله واردات اشاره کرد که مستلزم در نظر گرفتن سهمیه مختص خود می‌باشند. موسوی خرم در پایان از برنامه رونمایی دو محصول جدید آرین پارس موتور تا پایان سال جاری خبر داد که یکی کراس‌اوور ساب‌کامپکت است و دیگری یک سدان کامپکت. پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بیشتر با خودرو لاماری ایما، طی روزهای ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه از غرفه آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو تهران بازدید نمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟