پیش فروش دانگ‌فنگ-نیسان ریچ۷ آغاز شده

پیکاپ جدید ریچ۷ که تازه‌ترین ثمره همکاری دانگ‌فنگ با نیسان است، با یک سری شرایط و مشوق های خرید جالب‌توجه در بازار چین عرضه می‌شود.

یکشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
پیکاپ جدید دانگ‌فنگ-نیسان ریچ۷

چند روزی می‌شود که پیش فروش ریچ۷ توسط دانگ‌فنگ-نیسان در چین آغاز شده، آن هم با قیمت پایه ۱۱۳.۸۰۰ یوان که تقریبا معادل ۱۶.۸۰۰ دلار می‌شود. این پیکاپ جدید که محصولی بالارده به حساب می‌آید و کاربری اصلی آن، سواری است تا کار، با سطح خوبی از امکانات ایمنی و رفاهی مدرن به بازار خواهد آمد. برای پیشرانه آن نیز گزینه های بنزینی و دیزلی که می‌توانند با گیربکس دستی و یا اتومات، محرک یک یا هر دو محور باشند، در نظر گرفته شده.

این روزها که پیش‌فروش دانگ فنگ ریچ۷ در جریان است، بد نیست به مشوق های هفت‌گانه برای مشتریان آن اشاره داشته باشیم. از جمله این مشوق ها که با هدف کسب بهترین جایگاه ممکن از بازار بسیار شلوغ پیکاپ های میدسایز چین ارائه شده باید به هدایای اختصاصی نظیر ست سکه های نقره، ست چای مسافرتی و تخفیف ۱۲ درصدی خدمات پس از فروش، آن هم بدون محدودیت زمان و پیمایش اشاره کنیم. در کنار اینها، هدیه نقدی ۳ هزار یوانی تعویض خودرو و کمک هزینه خرید حداکثر ۳.۵۰۰ یوانی را نیز نباید از قلم انداخت. در ضمن، مشتریان می‌توانند از گارانتی ۲ ساله عادی و یا گارانتی طولانی‌مدت ۵ ساله یا پیمایش ۱۵۰ هزار کیلومتر بهره‌مند گردند.

این مشوق ها برای خرید خودرویی است که دارای ساختار و پلتفرمی مشترک با نسل جدید نیسان ناوارا بوده، سبک جدیدی را برای طراحی پیکاپ های دانگ فنگ را به تصویر می‌کشد. این طراحی مدرن و تهاجمی هویت خود را از جلوپنجره بسیار بزرگی می‌گیرد که سازنده، آن را با نام “بلندی‌های بادگیر” معرفی می‌کند! در طرفین این جلوپنجره که مزین به شبکه ای شکل گرفته از تکرار فرم V است، چراغ هایی موسوم به چشمان ببر قرار دارند. مکمل این عناصر بصری نیز عنصر پوزه‌بند-مانندی است که تا مه‌شکن ها تعبیه شده در حفره های طرفین سپر جلو، کشیده شده. در کل می‌توان گفت این عناصر کمک کرده اند تا ریچ۷ چهره‌ای به ظاهر زنده و خشمگین داشته باشد. برخلاف خطوط تند و تیز نمای جلو اما در نمای جانبی شاهد استفاده از فرم های نرم‌تری هستیم که البته تداعی‌کننده حس قدرت هستند.

همانطور که اشاره شد، ریچ۷ بیشتر ماهیت سواری دارد تا کار و این را به وضوح در فضای داخلی آن می‌توان احساس کرد. در واقع نشستن در نمونه های مجهز آن، حس حضور در یک خودرو لوکس را تداعی می‌کند. دلیل آن هم این است که در کنار پوشش چرم ادوات داخلی، شاهد استفاده از تریم طرح چوب و سطح بالایی از امکانات به‌روز هستیم. از جمله این امکانات در مجهزترین تیپ تجهیزاتی ریچ۷ می‌توان به ورود و استارت بدون کلید، قابلیت استارت و تنظیم سیستم تهویه از راه دور با کلید هوشمند، تشخیص و اجرای فرامین صوتی، دید ۳۶۰ درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی قرار گرفته در دل یک پانل شیشه ای بزرگ، کامپیوتر سفری، حسگر نور و باران، آینه های جانبی برقی دارای گرمکن، فرمان D-کات با کنترلگرهای چندمنظوره، کروزکنترل و … اشاره کرد.

در بخش پیشرانه، برای ریچ۷ موتور ۲.۰ لیتری توربو و ۲.۳ لیتری توربودیزل در نظر گرفته شده. اولی ۲۲۵ اسب‌بخار قدرت دارد و دومی هم با ۱۶۴ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات