فروش کامیونت فورس ۸.۵ تن خواب‌دار بهمن دیزل

بخشنامه جدید فروش نقدی کامیونت فورس بهمن دیزل در مدل ۸.۵ تن خواب‌دار (اتاق ۱.۵) با قیمت جدید و موعد تحویل هفته چهارم اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد.

پنجشنبه - ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
معرفی کامیونت جدید بهمن دیزل فورس (Force)

بهمن دیزل از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ مرحله دوم فروش نقدی کامیونت فورس ۸.۵ تن خواب‌دار را آغاز خواهد کرد. در این طرح، قیمت مصوب فروش کامیونت فورس ۸.۵ تن خواب‌دار در مقایسه با مرحله اول فروش در دی ماه ۱۴۰۰، افزایش ۹۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی داشته، ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. موعد تحویل نیز هفته چهارم سال جاری اعلام شده و خودروهای تحویلی، مدل ۱۴۰۰ خواهند بود.

در این طرح فروش کامیونت ۸.۵ تن خواب‌دار، بهمن دیزل سود مشارکت برای متقاضیان ثبت نام در نظر نگرفته، اما سود انصراف ۱۳ درصد سالیانه برای آن لحاظ شده و در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی از سوی شرکت، جریمه تاخیر ۲.۵ درصدی ماهانه به مشتری پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر استج خودروهای تحویلی به رنگ سفید خواهند بود.

از جمله امکاناتی که بهمن دیزل در قالب کامیونت جدید فورس ارائه می‌دهد، می‌توان به مولتی مدیا با نمایشگر لمسی از نوع TFT، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره روی غربیلک فرمان، چراغ‌‌‌های روشنایی در روز، مه شکن‌‌‌های جلو و عقب، آینه‌‌‌های جانبی دارای گرمکن، شیشه بالابر‌‌‌های برقی، قفل مرکزی، باک آلومینیومی ‌‌۲۰۰ لیتری، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکترونیک و EBD+ABS اشاره کرد.

محرک بهمن دیزل فورس (Force) یک موتور ۴ سیلندر خطی توربودیزل سوپاپ بالاست. این موتور مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، ۱۶ سوپاپ و اینترکولر است. حجم دقیق آن نیز ۳.۷۶۰ سی‌سی بوده، توان تولید ۱۵۵ اسب‌بخار قدرت در دور ۲.۶۰۰ و بیشینه گشتاوری معادل ۴۹۱ نیوتن‌متر در دور‌‌‌های ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ را دارد. لازم به ذکر است استاندارد آلایندگی این موتور، یورو ۵ است. این موتور از مسیر سیستم کلاچ تک صفحه با مکانیزم بادی روغنی و گیربکس ۶ سرعته محرک چرخ‌‌‌های فورس است. همچنین باید به بهره‌مندی این کامیونت جدید بهمن دیزل از سیستم تولید باد و ترمز و کلاچ بادی اشاره کرد که عملکرد نرم تر کلاچ و بهبود چشمگیر سیستم ترمز گیری را به همراه دارد.

در پایان ذکر این نکته نیز ضروری است که فروش کامیونت جدید بهمن دیزل فورس ۸.۵ خواب‌دار با یکسال سرویس مجانی و گارانتی ۳۰ ماه یا ۲۰۰ هزار کیلومتر انجام می‌شود. ثبت نام در طرح فروش کامیونت فورس ۸.۵ تن بصورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. جهت ثبت نام کافی است به سایت فروش محصولات بهمن مراجعه فرمایید. همانطور که اشاره شد، این طرح از ساعت ۱۰ صبح شنبه هفتم اسفند آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟