فروش کامیونت، ون و مینی بوس JAC با تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری

فروش کامیونت های سری N و ون و مینی بوس سان ری از برند JAC بصورت نقدی و با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روز کاری توسط آرین دیزل آغاز شده است.

سه شنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
آرین پارس موتور تولید کننده کامیونت و ون JAC

آرین دیزل مصوبه فروش علی الحساب نقدی محصولات تولیدی مجتمع صنعتی آرین پارس موتور شامل کامیونت ها، ون و مینی‌بوس JAC را طی مجوز شماره ۶۰/۲۸۸۵۴۴ اعلام کرد. در قالب این مصوبه، کامیونت های ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن سری N جک با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و ون ۱۴ نفره و مینی‌بوس ۱۶ نفره JAC با موعد تحویل ۳۰ روز کاری قابل عرضه است. پرداخت وجه در این طرح فروش کامیونت، ون و مینی‌بوس JAC بصورت دو مرحله‌ای بوده، ۶۰ درصد قیمت تمام‌شده خودروها در زمان ثبت‌نام و الباقی در زمان صدور دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود. تمامی محصولات نیز مشمول تخفیف ۳۰ میلیون تومانی خرید نقدی می‌شوند.

در این طرح فروش کامیونت، ون و مینی بوس JAC، کامیونت ها با مدل ۱۴۰۱ تحویل مشتری می‌شوند و سود مشارکت ۱۰ درصد سالیانه روزشمار و سود انصراف ۸ درصدی برای آنها در نظر گرفته شده. برای ون ۱۴ نفره و مینی بوس ۱۶ نفره JAC اما سود مشارکت و یا انصراف در نظر گرفته نشده و با مدل ۱۴۰۰ تحویل مشتری خواهند شد. ذکر این نکته نیز ضروری است که مالیات بر ارزش افزوده و هزینه بیمه شخص ثالث اول در قیمت ها لحاظ شده اما هزینه های شماره‌گذاری شامل گواهی اسقاط، سامانه سپهتن، هزینه پلاک، مالیات و عوارض شماره‌گذاری در قیمت ها لحاظ نشده و در زمان صدور دعوتنامه به خریدار اعلام و دریافت می‌گردد. همچنین بنا بر اعلام شرکت، فقط کاربری‌هایی که مجوز شماره‌گذاری آنها توسط آرین پارس موتور اخذ گردیده جهت ثبت نام مجاز می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و چگونگی ثبت نام می‌توانید به نمایندگی های آرین دیزل پایا مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۴۸۴۹۱۰۰۰-۰۲۱ و ۴۴۵۶۰۶۸۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از تازه های دنیای خودروهای تجاری و کار و آگاهی از تازه ترین اخبار و شرایط فروش شرکت های داخلی فعال در این حوزه، حتما اینستاگرام فارسی‌تراک را دنبال کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟