اعلام قیمت لاماری ایما، غیر مستند و غیر واقعی است

قیمت های اعلام شده برای خودروی لاماری ایما، غیر واقعی است؛ قیمت رسمی خودرو صرفا از طریق وب سایت رسمی آرین پارس موتور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شنبه - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
فروش خودرو لاماری ایما

شرکت آرین پارس موتور در واکنش به قیمت های اعلام شده برای خودروی لاماری ایما توسط برخی سایت ها، طی اطلاعیه ای این قیمت ها را غیر مستند و غیر واقعی اعلام کرد. بنا بر این اطلاعیه، قیمت رسمی خودرو لاماری ایما صرفا از طریق وب سایت رسمی شرکت آرین پارس موتور اطلاع رسانی خواهد شد. لاماری ایما به عنوان اولین محصول سواری آرین پارس موتور، در رده کراس‌اوور های کامپکت قرار می‌گیرد. این خودرو جدید با طراحی جسورانه، پیشرانه‌ای به نسبت قدرتمند و سطح خوبی از امکانات ایمنی و رفاهی به بازار می‌آید. اصلی‌ترین رقبای آن از نظر ابعاد و سطح امکانات در بازار کشورمان نیز خودروهایی نظیر بهمن موتور دیگنیتی، فردا موتورز FMC T5 و فونیکس تیگو ۷ پرو هستند.

محرک LAMARI EAMA یک موتور ۱.۵ لیتری توربو تحت لیسانس میتسوبیشی است. این موتور ۴ سیلندر با ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۲۸۵ نیوتن‌متر را داشته، از مسیر یک گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچ (از نوع خیس) محرک محور جلو Lamari Eama است. با این پیکربندی و با توجه به وزن خالص ۱.۵۵۰ کیلوگرمی‌درج شده در کاتالوگ رسمی‌خودرو، انتظار می‌رود لاماری ایما صفر تا صد حدودا ۹.۵ ثانیه‌ای داشته باشد. متوسط مصرف سوخت آن نیز ۶.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، نمایشگر باریک دوتایی بر روی داشبورد به عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی‌و نشانگرهای پشت فرمان، دوربین دنده عقب، سانروف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، دوربین ثبت وقایع، ورود و استارت بدون کلید، سیستم صوتی با شش عدد بلندگو، کروزکنترل، تهویه اتوماتیک با خروجی مجزا برای سرنشینان عقب، کول‌باکس، پوشش چرم داخلی، سنسور نور و دی‌لایت، غربیلک فرمان خوش‌دست به شکل D و کنسول میانی ردیف جلو و عقب لیست امکانات رفاهی لاماری ایما را تشکیل می‌دهند.

در بخش ایمنی نیز به بهره‌مندی لاماری ایما از امکاناتی نظیر ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، ABS+EBD، اتوهُلد، کنترل پایداری الکترونیک، سیستم فرمان برقی چند حالته، کنترل فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی می‌توان اشاره کرد.

فارغ از مباحث مطرح شده پیرامون قیمت‌گذاری، انتظار می‌رود طی روزهای آتی اطلاعات رسمی از قیمت و زمان آغاز فروش لاماری ایما ارائه شود. تحویل اولین سری ثبت‌نامی نیز احتمالا از اوایل سال آینده خواهد بود. آرین پارس موتور قرار است در سال آتی دو محصول دیگر که یکی سدان C سگمنت و دیگری کراس اوور در سگمنت B است را نیز در کنار EAMA به خانواده LAMARI اضافه کند. پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از تازه‌‌‌های جهان خودرو، اخبار روز صنعت خودرو ایران و تازه‌ترین شرایط فروش شرکت‌‌‌های خودروساز داخلی، حتما اینستاگرام فارسی‌کار را دنبال کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟