فروش لیفان X70 با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۰

بخشنامه جدید فروش خودرو لیفان X70 با قیمت جدید توسط خودروسازان بم اعلام شد؛ در این طرح، قیمت X70 از ۵۸۰ به ۶۸۹ میلیون تومان افزایش یافته است.

سه شنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶
فروش لیفان X70 با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۰

خودروسازان بم بخشنامه فروش لیفان X70 را با قیمت قطعی ۶۸۹ میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد. در این طرح جدید فروش لیفان X70، مشتری می‌بایست ۳۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از مجموع بهای خودرو را همزمان با ثبت‌نام پرداخت کند. باقی وجه نیز پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه از مشتری دریافت خواهد شد. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این طرح فروش لیفان X70، اسفند ۱۴۰۰ اعلام شده. و خودروهای تحویلی، مدل ۱۴۰۱ خواهند بود. اما در صورت عدم صدور مجوز مدل ۱۴۰۱، خودروها در اسفند ۱۴۰۰ فاکتور شده و تحویل آنها به فروردین ۱۴۰۱ موکول می‌گردد.

امکانات و پیشرانه لیفان X70

لیفان X70، یکی از محصولات جدید خودروسازان بم است. از جمله تجهیزات لیفان ایکس ۷۰ در ایران باید به کیسه هوای سرنشینان جلو، سانروف، سیستم هشدار فشار باد لاستیک، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، آینه‌های تاشو برقی با گرمکن، روکش چرم صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید، بالابر خودکار شیشه‌ها، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و با قابلیت تنظیم برقی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و نمایشگر ۹ اینچی اندروید سیستم اطلاعات‌سرگرمی‌با قابلیت اتصال از طریق درگاه USB و بلوتوث اشاره کرد.

موتور لیفان ایکس ۷۰ از نوع ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۴۰ اسبی با ۱۷۸ نیوتون‌‌متر گشتاور است. این موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و به گیربکس اتوماتیک CVT متصل است. طول، عرض و ارتفاع لیفان X70 نیز به ترتیب ۴۳۹۰، ۱۸۲۰ و ۱۷۱۵ میلیمتر بوده، فاصله بین و محور، ۲۶۱۰ میلی‌متر است.

نحوه ثبت نام فروش

ثبت‌نام در طرح فروش لیفان X70 تنها از طریق نمایندگی های مُجاز خودروسازان بم در سراسر کشور امکان‌پذیر است. لذا جهت ثبت‌نام می‌بایست به نزدیکترین نمایندگی این شرکت به محل سکونت خود مراجعه فرمایید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از تازه‌های جهان خودرو و جدیدترین شرایط فروش شرکت‌ها، اینستاگرام فارسی‌کار را دنبال کنید.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات