اینفینیتی QX50 جدی با امکانات بیشتر می‌آید

اینفینیتی کوچکترین کراس‌اوور خود یعنی QX50 را برای مدل ۲۰۲۲ با تغییراتی که البته تماما در سطح تجهیزات خودرو خلاصه می‌شوند، به‌روز کرده.

پنجشنبه - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
اینفینیتی QX50 جدید

اینفینیتی مدل سال ۲۰۲۲ کراس‌اوور کامپکت لوکس خود، QX50 را با به‌روز رسانی هایی در لیست تجهیزات استاندارد، معرفی کرد. مدل جدید اینفینیتی QX50 که پیش از پایان ۲۰۲۱ در مراکز فروش این برند لوکس نیسان عرضه خواهد شد بصورت استاندارد مجهز به رابط کاربری وایرلس iOS یا همان اپل‌کارپلی شده. و در کنار آن، خانواده سیستم های ایمنی فعال ProPilot Assist اینفینیتی، درگاه شارژ USB Type-C سرنشینان عقب، چراغ خوشامدگویی دستگیره درب های عقب، امکان فعال یا غیرفعال کردن قفل درب ها از روی درب عقب در صورت همراه داشتن کلید هوشمند و تضعیف نور اتوماتیک آینه وسط بصورت استاندارد در قالب Infiniti QX50 2022 عرضه خواهند شد.

اضافه شدن این موارد به لیست امکانات استاندارد QX50 در حالی است که اینفینیتی پیش‌تر نیز مواردی نظیر صندلی های برقی جلو با قابلیت تنظیم در هشت جهت، تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک دو نقطه‌ای، پوشش چرم صندلی ها و غربیلک فرمان، سیستم اطلاعات و سرگرمی با دو نمایشگر را نیز بصورت استاندارد در تمامی تیپ‌های تجهیزاتی عرضه می‌کرد. از تیپ Luxe گزینه هایی نظیر آینه های برقی تاشو مجهز به گرمکن، تنظیم گودی کمر چهار جهته صندلی راننده و پوشش چرم سفارشی صندلی ها به لیست تجهیزات اضافه می‌شود. اما گزینه هایی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک با کنترل سه‌نقطه‌ای، نورپردازی قابل تنظیم کابین و تزئیناتی از جنس چوب طبیعی مختص بالاترین تیپ تجهیزاتی یعنی اتوگراف هستند که قیمت ۵۶.۹۵۰ دلاری دارد. برای مقایسه هم که شده بد نیست بدانید شروع قیمت اینفینیتی QX50 جدید از ۳۹ هزار دلار است.

اینفینیتی QX50 در مدل ۲۰۲۲ نیز کماکان با یک گزینه پیشرانه عرضه می‌شود و این گزینه، چیزی نیست جز واحد ۲.۰ لیتری توربو چهار سیلندری که با ۲۶۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس CVT متصل بوده، بصورت استاندارد محرک محور جلو است. امکان سفارش این پیشرانه بصورت چهارچرخ محرک (AWD) نیز وجود دارد اما سفارش آن، ۲ هزار دلار به قیمت تمام‌شده خودرو می‌افزاید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟