طرح فروش فوق العاده سایپا ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا با موعد تحویل ۳ ماهه از روز دوشنبه با عرضه کوییک، کوییک R، ساینا S، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ آغاز می‌شود.

یکشنبه - ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
طرح فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰

از ساعت ۱۵ روز دوشنبه، سوم آبان ماه ۱۴۰۰ طرح فروش فوق العاده سایپا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز خواهد شد. این طرح فروش فوق العاده سایپا به روش قرعه کشی و با حفظ تمامی‌محدودیت‌‌‌های اخیر فروش خودرو به انجام خواهد رسید و موعد تحویل آن نیز حداکثر ۹۰ روزه اعلام شده است.

متنوع ترین انتخاب در این طرح متعلق به خودرو تیبا ۲ رینگ فولادی است که با قیمت ۱۰۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان عرضه شده و امکان سفارش آن در رنگ های سفید، قهوه‌ای تیره متالیک، نوک‌مدادی متالیک، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و اطلسی متالیک وجود دارد. خودرو سایپا ۱۵۱ هم که با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان در این طرح عرضه شده، قابل سفارش در رنگ های سفید و مشکی است. اما سه خودرو دیگر، یعنی کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R (دو رنگ) با گیربکس معمولی و ساینا S، تنها در رنگ سفید عرضه شده اند.

محدودیت‌‌‌های ثبت نام در طرح فروش سایپا

همانطور که اشاره شد، در طرح فروش فوق العاده سایپا نه تنها شرط قرعه کشی کماکان پابرجاست، بلکه تمامی‌محدودیت‌‌‌های پیشین ثبت نام خودرو نیز به قوت خود، باقی هستند. این یعنی متقاضی شرکت در طرح فروش فوق العاده سایپا با موعد تحویل ۹۰ روزه باید:

– دارای گواهینامه رانندگی پایه ۳ باشد
– در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو خریداری و یا تحویل نگرفته باشد
– فاقد پلاک انتظامی‌فعال باشد
– شماره تلفن همراه و شماره حساب ثبت شده در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو باید بنام فرد متقاضی باشند

دیگر محدودیت‌‌‌های ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا عبارتند از:

– عدم امکان شرکت در طرح توسط مشتریان حقوقی
– عدم امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث
– در رهن ماندن سند نیز به مدت یک سال پس از تحویل خودرو
– عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو به دیگری، حتی بصورت وکالتی

الزام فعال سازی گارانتی و شرایط آن

خودرو‌‌‌های ثبت نامی‌در این طرح ملزم به مراجعه به نمایندگی برای فعال‌سازی گارانتی خودرو حداکثر ۵ ماه پس از تحویل خودرو خواهند بود. در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. عواقب ناشی از آن نیز صرفا متوجه مالک خودرو خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که خودرو در هنگام مراجعه به نمایندگی جهت فعال سازی گارانتی حداقل باید هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد.

زمان آغاز فروش و نحوه ثبت نام

ثبت نام در این طرح فروش سایپا از ساعت ۱۵ روز دوشنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. این طرح به مدت سه روز بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند به وبسایت فروش محصولات سایپا به آدرس زیر مراجعه فرمایند:

سایت فروش سایپا
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟