پیش فروش محصولات زامیاد با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۰

خودروسازان پیرو مصوبه شورای رقابت، پیش فروش محصولات را متوقف کرده بودند اما زامیاد نظر به شامل خودروهای تجاری نبودن این مصوبه، بخشنامه جدید اعلام کرده.

سه شنبه - ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
پیش فروش محصولات زامیاد با موعد تحویل بهمن 1400

شرکت زامیاد از ساعت ۱۰ صبح فردا، چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰، سه محصول نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال و پادرا پلاس را پیش فروش خواهد کرد. در این طرح پیش فروش محصولات زامیاد که تا تکمیل ظرفیت خودرو های یاد شده، ادامه خواهد داشت، موعد تحویل هفته چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰ (پنج ماهه) اعلام شده. و خبری از ثبت نام به روش قرعه کشی و یا محدودیت هایی نظیر نداشتن پلاک انتظامی فعال، الزام داشتن گواهینامه، عدم خرید و یا تحویل خودرو از سایپا و ایران خودرو طی ۴۸ ماه گذشته نیست. محدودیتی هم برای تعداد ثبت نام توسط هر کُد ملی برای این طرح وجود ندارد.

مبلغ پیش پرداخت در این طرح، بسته به خودرو انتخابی، بین ۱۰۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان متغیر است. و با وجود خواب حداقل ۵ ماهه سرمایه مشتری، سود مشارکت و یا انصراف برای این طرح در نظر گرفته نشده. در بخشنامه فروش آمده که مبنای فروش، قیمت روز خودرو در زمان تحویل (مندرج در قرارداد مشتریان) خواهد بود. همچنین نکته حایز اهمیت نیز این است که زامیاد در بخشنامه فروش قید کرده که محصولات تجاری مشمول دستورالعمل های شورای رقابت نمی‌باشد. احتمالا ذکر این مورد در بخشنامه جدید پیش فروش محصولات زامیاد اشاره به مصوبه اخیر شورای رقابت مبنی بر مشمول تورم نبودن مبلغ پیش پرداخت خودرو در طرح های پیش فروش توسط خودروسازان دارد.

برای ثبت نام می‌توانید به وبسایت فروش محصولات سایپا مراجعه فرمایید. یادآور می‌شویم این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ فعال می‌شود. و از آنجایی که دیگر بحث قرعه کشی برای ثبت نام مطرح نیست، واریز وجه پیش پرداخت می‌بایست پس از انتخاب خودرو در سایت انجام شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از تازه‌ترین شرایط فروش خودروسازان و پیگیری اخبار روز خودرو، اینستاگرام فارسی‌کار را دنبال کنید.

سایت فروش محصولات سایپا
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • رضیه سردتری | 14 اسفند 1400 - 09:40

    باسلام. با توجه به اینکه تحویل هفته چهارم بهمن بوده و در موعد مقرر تحویل نشده برای اینجانب هزینه هایی در بر داشته است. علی رغم پیگیری کسی پاسخ گو نیست و زمان تحویل نیز مشخص نیست. حتی شماره تافن و سامانه های پیگیری زامیاد نیز پاسخگو نبودند.