سوزوکی GSX-S750 برای ۲۰۲۱ به‌روز شد

سوزوکی نِیکیدبایک میان‌رده سالخورده خود، GSX-S750 را برای بازار انگلیس کمی به‌روز کرده؛ البته انتظار تغییرات بنیادین از مدل جدید نداشته باشید.

شنبه - ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
معرفی سوزوکی GSX-S750 جدید

امروز بعید است در بازار های مختلف دنیا، سوزوکی GSX-S750 در لیست خرید افرادی باشد که به دنبال یک موتورسیکلت نِیکید میان‌رده هستند. تعجبی هم ندارد اگر بخش اعظمی از خریداران حتی از وجود آن بی‌خبر باشند؛ مخصوصا این روز ها که Suzuki با معرفی برداشت جدید از GSX-1000 و هایابوسا، این ساخته های خود را روی سرخط خبر های موتورسیکلت دنیا قرار داده. این ساخته سوزوکی، با وجود وزن نسبتا بالا برای کلاس خود، هنوز هم موتورسیکلت توانمندی است که ایراد اساسی در اینکه هنوز هم روی خط تولید است، وجود ندارد. اما باید اذعان داشت که زمان بازنشستگی یا به‌روز رسانی گسترده در آن فرا رسیده. برای مثال بد نیست اگر یک سری امکانات مدرن نظیر چراغ های LED و نمایشگر دیجیتال TFT در قالب آن عرضه شود، یا حتی سطوح بدنه آن مورد بازنگری قرار گیرد.

سوزوکی برای GSX-S750 جدید فقط رنگ اضافه کرده!

اما سوزوکی فعلا قصد این کار را ندارد و در عوض، به اندک بازنگری در آن که فعلا مختص بازار بریتانیاست، بسنده کرده. در این مدل جدید سوزوکی GSX-S750 خبری از بازنگری در طراحی نیست اما شاهد ارائه ترکیب رنگ جدید سفید-زرد برای بدنه هستیم که حداقل کمی تازگی و حس و حال اسپرتی تر به آن می‌دهد. جدای از این اما تغییر دیگری در GSX-S750 اعمال نشده و کماکان از همان چراغ های جلو هالوژن و پکیج کاملا ابتدایی سیستم های همیار که شامل سه حالت قابل تنظیم برای راندن و سیستم کنترل هرزگردی می‌شود، بهره می‌برد. سوزوکی GSX-S750 کماکان از سیستم گاز سیمی بهره می‌برد که البته پاسخگویی و حس بسیار خوبی دارد. و همان سطوح بدنه ای را دارد که از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ بر روی آن دیده‌ایم. در فنربندی نیز کماکان تغییری اعمال نشده.

موتور GSX-S750

اما سالخورده‌تر از اینها، موتور ۴ سیلندر سوزوکی GSX-S750 با حجم دقیق ۷۴۹ سی‌سی است که برگرفته از نمونه به کار رفته در موتورسیکلت اسپرت مدل ۲۰۰۵ سوزوکی GSX-R750 است. البته ۱۱۲ اسب‌بخار قدرت این موتور، توان حرکتی بالایی به این استریت‌فایتر نِیکید Suzuki می‌دهد. قیمت این مدل به‌اصطلاح به‌روز شده سوزوکی GSX-S750 برای بازار بریتانیا، ۷.۹۹۹ پوند (تقریبا معادل ۹.۴۷۰ دلار) است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟