مزایده خودرو های لوکس ایکاپ و تعدادی از خودرو های ایران خودرو و ساپکو

۲۲ تیر مزایده عمومی تعدادی از خودرو های لوکس ایکاپ در کنار تعدادی از خودرو های آسیب‌دیده صفر و کارکرده ایران خودرو و ساپکو آغاز خواهد شد.

شنبه - ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
مزایده ایران خودرو تیر ماه 1400

ایران خودرو هفته گذشته با عرضه تعداد قابل توجهی پژو ۲۰۰۸ در مزایده عمومی خودرو های ایکاپ با کُد ۰۰۱۸-۱۴۰۰ سر و صدای زیادی به راه انداخت. بسیاری معتقد بودند ایران خودرو با این کار، عملا عرضه عادلانه خودرو در بازار با قیمت شرکتی را دور زده و در عوض به نرخ بازار در مزایده عرضه کرده. حال قرار است دور جدیدی از مزایده های این شرکت برگزار شود. و با توجه به اعلام ایران خودرو مبنی بر عرضه تعدادی از خودرو های لوکس ایکاپ در این مزایده، به نظر می‌آید این بار پژو ۵۰۸ های ایکاپ به پارکینگ مزایده های ایران خودرو رسیده اند. در کنار محصولات ایکاپ، تعدادی از خودرو های آسیب‌دیده صفر کیلومتر و کارکرده ایران خودرو و همچنین خودرو های کارکرده ساپکو نیز در این مزایده عرضه خواهند شد.

زمان برگزاری مزایده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو مزایده مذکور را از روز سه شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد کرد. این مزایده تا روز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. کلیه متقاضیان می‌توانند از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ جهت بازدید از خودروها به سایت برگزاری مزایده‌‌‌های شرکت ایران خودرو به آدرس کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران-کرج، به طرف شهرک پیکانشهر (آزاد شهر)، خیابان شهید گودرزی، انتهای خیابان هشتم غربی، جنب موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور مراجعه فرمایند. همچنین جهت ارائه پیشنهاد قیمت، می‌توانند از طریق وب سایت مزایده ایران خودرو به آدرس www.auction.ikco.ir اقدام نمایند.

این مزایده شامل اعمال محدودیت مربوط به هر کد ملی جهت ثبت نام و شرکت در مزایده نمی‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه‌‌‌های اعلامی‌در محل برگزاری مزایده مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن‌‌‌های ۴۴۷۹۶۹۴۸ و ۴۸۲۷۹۳۱۹ تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است قبل از مراجعه جهت ثبت نام و دریافت اسناد مزایده، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس www.esale.ikco.ir الزامی‌است. در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

شرایط عمومی‌شرکت در مزایده ایران خودرو

  • سپرده شرکت در مزایده برای هر خودرو مبلغ شصت میلیون ریال می‌باشد. امکان اخذ سپرده از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی از کارت‌‌‌های عضو شبکه بانکی (شتاب) فراهم می‌باشد. درگاه بانکی هوشمند، فقط امکان انتقال وجوه از کارت های صاحب اصلی حساب بانکی را دارد.
  • مشروح شرایط مزایده در سایت ایران خودرو و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی به طور کامل درج شده است. شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده می‌باشد.
  • مزایده گذار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرایند مزایده مختار می‌باشد.
  • شرکت کنندگان باید شرایط مزایده را به دقت مطالعه و سپس تایید نمایند تا امکان ادامه فرایند شرکت در مزایده فراهم گردد.
  • کلیه وجوه دریافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزایده از طریق درگاه بانکی سامانه بوده ولی برای مبالغ بیش از پنج میلیارد ریال از طریق حواله بانکی خواهد بود. هرگونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانین برعهده برنده مزایده است. همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز به عهده برنده مزایده می‌باشد.
  • کلیه شرکت کنندگان موظف به رعایت دستورالعمل‌‌‌های مرتبط با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا می‌باشند. لذا همراه داشتن ماسک و دستکش توسط کلیه شرکت کنندگان در سایت مزایده الزامی‌است.
  • برنده مزایده بایستی حداکثر ظرف مدت تعیین و اعلام شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، مبلغ پیشنهادی خود را حداکثر تا مهلت تعیین شده بطور کامل واریز نماید. در غیر این صورت طبق شرایط مزایده، سپرده شرکت در مزایده، بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً بعد از واریز وجه مابه التفاوت امکان انصراف وجود ندارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟