پیکاپ جدید نیسان، آفرودی تر شد

نیسان بالاخره برداشتی آفرودی تر از پیکاپ جدید خود، ناوارا معرفی کرده که می‌تواند پا به پای امثال فورد رنجر رپتور در سخت‌ترین مسیر ها، بتازد!

یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
پیکاپ جدید نیسان آفرودی تر شد

اواسط پاییز سال گذشته که نیسان بصورت رسمی از فیس‌لیفت ناوارا و مدل به اصطلاح آفرودی‌تر آن، PRO-4X رونمایی کرد، نتوانست نظر بسیاری از افرادی که به دنبال یک پیکاپ میدسایز قدرتمند با توان آفرود بسیار بالا هستند را جلب کند. دلیل آن هم این است که مدل PRO-4X ناوارای جدید، فقط در ظاهر، آفرودی‌تر از ناوارا های عادی به نظر می‌آید و ارتقاء قابلیت‌های فنی را برای آن به همراه ندارد. اما آنچه که نیسان نخواست برای مشتریانش انجام دهد را بازوی استرالیایی نیسان در پروژه Warrior، یعنی Premcar به انجام رسانده. این شرکت استرالیایی با معرفی Nissan Navara PRO-4X Warrior، برداشتی از نیسان ناوارای جدید ارائه کرده که می‌تواند رو در روی امثال Ford Ranger Raptor بایستد.

هنوز اطلاعات فنی از این پیکاپ آفرود نیسان منتشر نشده اما نیسان مدعی است PRO-4X Warrior سخت‌جان ترین ناورایی است که تا به امروز تولید کرده. در این بین Premcar هم می‌گوید هدف از ساخت PRO-4X Warrior، رسیدن به یک پیکاپ دو کابین بوده که بدون تحت تاثیر قرار گرفتن راحتی سواری و ماهیت کاربردپذیر ناوارا، بتواند از پس شرایط محیطی سخت استرالیا، هم در جاده و هم در خارج از جاده، برآید.

در ادامه نیز می‌توانید به تماشای گالری تصاویر Nissan Navara PRO-4X Warrior by Premcar بنشینید.

پیکاپ جدید نیسان آفرودی تر شد
پیکاپ جدید نیسان آفرودی تر شد
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟