اولین تصاویر واضح از فضای داخلی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲

چند ساعت مانده به رونمایی از تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ اولین تصاویر واضح از کابین مدرن و خوش‌ساخت این شاسی بلند لوکس اما سخت‌جان ژاپنی منتشر شد.

چهارشنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۵
اولین تصاویر واضح از فضای داخلی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲

چند هفته‌ از انتشار اولین تصاویر واضح از طراحی ظاهری نسل آتی تویوتا لندکروزر می‌گذرد. آنچه که تویوتا تصمیم گرفته در قالب لندکروزر J300 به بازار عرضه کند، از نظر طراحی ظاهری مورد نقد های بسیاری قرار گرفته و خیلی ها معتقدند این طراحی، ابهت لندکروزر را زیر سوال برده. در طرف مقابل تعداد افرادی که طراحی نسل جدید تویوتا لندکروزر را جذاب و شایسته این خودرو ژاپنی می‎دانند نیز کم نیست. اما حال که اولین تصاویر واضح از فضای داخلی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ بصورت غیررسمی انتشار یافته، باید اعتراف کنیم حتی منتقدین طراحی ظاهری نیز تحت تاثیر طراحی داخلی مدرن و لوکس این شاسی بلند تویوتا قرار خواهند گرفت.

اولین تصاویر واضح از فضای داخلی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲

کابین تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲

در فضای داخلی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ دیگر خبری از آن زُمختی و طراحی عادی که مخصوصا در سطوح تجهیزاتی پایین‌تر، بیش از حد ساده و معمولی به نظر می‌رسید، نیست. در عوض سرنشین لندکروزر جدید اولین چیزی که در بدو ورود به کابین پیش روی خود می‌بیند، محیطی است که نه تنها با متریال با کیفیت‌تری فرم گرفته و سطوح بیشتری در آن با چرم دوخت‌دار پوشش یافته، بلکه متناسب با طراحی مدرن بدنه، حس و حال به‌روزتری دارد. تمرکز اصلی این حس و حال به روز تر نیز در حدفاصل داشبورد و کنسول میانی پهن آن مشهود است، جایی که تقریبا تمامی کنترلگر های خودرو بر روی یک حجم شیب‌دار چیده شده‌اند. و در قسمت فوقانی این حجم اتصال دهنده داشبورد به کنسول میانی، یک نمایشگر پهن و به ظاهر ایستاده است که جلب نظر می‌کند.

امکانات و ویژگ های فنی لندکروزر جدید

می‌دانیم در نسل جدید، لندکروزر به تجهیزاتی نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچ ایستاده بر روی داشبورد، ترمز اضطراری اتوماتیک، سانروف برقی، بازشو برقی درب قسمت بار، کروزکنترل تطبیق‌پذیر، هشدار انحراف از مسیر و همیار حفظ خودرو در بین خطوط، تشخیص علایم جاده، نوربالای اتوماتیک و نمایشگر ۷ اینچ پشت فرمان در کنار گستره امکانات فنی نسل فعلی مجهز است.

2022 Toyota Land Cruiser 300

موتور V8 توربودیزل ۴.۵ لیتری مدل‌های مخصوص بازار ژاپن در نسل جدید جای خود را به موتور V6 توربودیزل ۳.۳ لیتری با ۳۰۴ اسب‌بخار قدرت و ۶۸۷ نیوتن‌متر گشتاور داده. در بازارهای بین‌المللی نیز یک موتور V6 توئین توربو ۳.۵ لیتری محرک لندکروزر ۳۰۰ خواهد بود که هنوز اطلاعاتی از خروجی آن در دست نیست. اما از آنجایی که هنوز اطلاعات دقیق در مورد امکانات و ویژگی های فنی لندکروزر J300 منتشر نشده و با توجه به این که چند ساعت بیشتر تا رونمایی از آن باقی نمانده، می‌توان از پرداختن به اما و اگرها پیرامون آن صرف نظر کرد.

2022 Toyota Land Cruiser 300
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟