اعلام جزئیات فروش فوری ۵ محصول سایپا

سایپا طرح فروش فوری خودرو های تیبا (صندوقدار و هاچبک)، ساینا (دنده ای و S) و کوییک S را از سه‌شنبه ۱۸ خرداد آغاز به مدت ۳ روز آغاز می‌کند.

سه شنبه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
اعلام جزئیات فروش فوری ۵ محصول سایپا

پس از اعلام بخشنامه مرحله هفدهم فروش فوق العاده ایران خودرو، شرکت سایپا نیز طرح فروش فوری خودرو های تیبا (صندوقدار و هاچبک)، ساینا (دنده ای و S) و کوییک S را اعلام کرد. این بخشنامه فروش خودرو های سایپا از روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش فوری سایپا

در این طرح که نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات سایپا به روش قرعه کشی است، تمامی محدودیت ها و شرایط طرح های پیشین از جمله داشتن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال انتظامی و عدم خرید و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا طی ۴۸ ماه گذشته کماکان پابرجاست. برندگان و منتخبین طرح های پیشین فروش که موفق به تکمیل وجه نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش فوق العاده سایپا شرکت کنند. و همچون طرح های پیشین، خودرو های ثبت نامی امکان انتقال امتیاز به شخص ثالت را نداشته، سند آنها تا یک سال در رهن شرکت خواهد بود.

اعلام جزئیات فروش فوری ۵ محصول سایپا

طبق اعلام شرکت سایپا، متقاضيان محترم از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ (به مدت ۳ روز) به صورت شبانه روزی مي‌توانند با ورود به سايت فروش اينترنتی محصولات گروه خودروسازی سايپا، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمايند. لازم به ذكر است شركت در اين طرح صرفاً از طريق سايت فروش اينترنتی محصولات گروه خودروسازی سايپا امكانپذير بوده و در صورت استفاده متقاضی از ساير آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. طرح فوق فاقد سود مشارکت و یا انصراف است.

قیمت خودرو های ثبت نامی سایپا

خودرو های ارائه شده در این طرح عبارتند از خودرو تیبا صندوقدار (رینگ فولادی) با قیمت ۱۰۰.۶۳۱.۰۰۰ تومان، تیبا ۲ (رینگ فولادی) با قیمت ۱۰۶.۵۱۹.۰۰۰ تومان، ساینا دنده ای (رینگ فولادی) با قیمت ۱۰۴.۶۵۰.۰۰۰ تومان، ساینا S با قیمت ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ تومان و کوییک S با قیمت ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ تومان. تمامی خودرو ها در رنگ سفید عرضه خواهند شد و موعد تحویل، حداکثر ۹۰ روزه اعلام شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات