شرایط وسوسه‌انگیز برای خریداران تایتان؛

فروش وانت نیسان با اقساط هفت ساله بدون بهره!

نیسان برای افزایش سهم خود از بازار وانت های فول‌سایز آمریکا، آفِرهایی جالبی پیش روی خریداران خودرو Titan و مراکز فروش محصولات خود گذاشته.

پنجشنبه - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۰
فروش وانت نیسان با اقساط هفت ساله بدون بهره - 2021 Nissan Titan

موفقیت در بازار بسیار پرتقاضای وانت‌های فول‌سایز آمریکا که سال‌هاست با اختلاف بسیار زیاد، در قُرُق فورد سری F است و بعد از آن هم شورولت سیلورادو و RAM برای باقیمانده خریداران، کیسه دوخته‌اند، به قدری برای نیسان مهم هست که برای رسیدن به آن، از هیچ اقدامی اجتناب نکند.

برای مثال، اواسط سال گذشته بود که نیسان اعلام کرد برای نمایندگی‌های فروشی که بتوانند بیشتر از ۱۵ دستگاه در ماه Titan به فروش برسانند، ۶۰ هزار دلار پاداش فروش در نظر گرفته، یعنی ۴ هزار دلار در ازای فروش هر دستگاه! پاداشی که شامل فروش‌هایی در تعداد پایین‌تر نیز میشد. برای مثلا فروش ۳ تا ۵ دستگاه در ماه ۱۵۰۰ دلار در ازای هر دستگاه، فروش ۶ تا ۱۲ دستگاه در ماه ۲۵۰۰ دلار در ازای هر دستگاه و فروش بالای ۱۳ دستگاه ۴۰۰۰ دلار در ازای هر دستگاه Titan پاداش داشت. این بخش، مختص مراکز فروش بود.

فروش وانت نیسان با اقساط هفت ساله بدون بهره - 2021 Nissan Titan

برای خریداران نیز شرایط منعطفی در نظر گرفته میشد که هر یک مزایای خاص خود را داشتند. اما آنچه که به تازگی توسط نیسان برای Titan ارائه شده را باید یکی از منعطف‌ترین و جذاب‌ترین شرایط فروش خودروهای این کلاس طی سال‌های گذشته دانست.

نیسان در حالی فروش اقساطی ۸۴ ماهه با بهره صفر درصد برای تایتان ارائه کرده که رقبت مستقیم یعنی فورد، F-150 را در طرح اقساطی ۸۴ ماه با بهره ۸.۹ درصد به فروش می‌رساند. این یعنی خرید “تایتان پلتینوم ریزِرو” ۶۱ هزار دلاری که مجهزترین تیپ تایتان است برای خربدار، به‌صرفه‌تر از خرید یک F-150 XLT با قیمت ۴۶ هزار دلار خواهد بود که از نظر تجهیزاتی؛ میان‌رده به حساب می‌آید.

فروش وانت نیسان با اقساط هفت ساله بدون بهره - 2021 Nissan Titan

بد نیست بدانید طی هفته‌های گذشته اکثر خودروسازان در آمریکا فروش‌های بلندمدت با بهره‌های ناچیز و یا صفر را به خاطر مشکلات به وجود آمده برای تولیدُ متوقف کرده یا به حداقل رسانده‌اند. بسیاری از خودروسازان حاضر در بازار آمریکا تخفیف‌های فروش را نیز متوقف کرده‌اند. و حتی جنرال‌موتور طرح فروش منعطف به معلمین، نظامی‌ها و کادر درمان را به حالت تعلیق درآورده است.

فروش وانت نیسان با اقساط هفت ساله بدون بهره - 2021 Nissan Titan
5 از 1 رای

نظر شما چیست؟