با کراس‌اوور بزرگ و جدید جیلی آشنا شوید؛

جیلی Xingyue L، خودرویی با معماری و تکنولوژی ولوو

ژینگ‌یوئه L یک جیلی جدید در رده کراس‌اوور های میدسایز پریمیوم است که برپایه پلتفرم جیلی-ولوو توسعه یافته و از پیشرانه‌های ولوو بهره می‌برد.

چهارشنبه - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۵
جیلی Xingyue L، خودرویی با معماری و تکنولوژی ولوو

یکی از جدیدترین محصولات جیلی، کراس‌اوور پریمیوم میدسایزی است که با نام ژینگ‌یوئه L برپایه پلتفرم مدولار جیلی-ولوو موسوم به CMA توسعه یافته. در کنار معماری برگرفته از ولوو، این جیلی جدید از پیشرانه‌های ساخت ولوو نیز بهره می‌برد. یکی از پیشرانه های این جیلی جدید از نوع ۲.۰ لیتری مجهز به توربوچارجر و سوپرچارجر است که در دو سطح قدرت ۲۱۵ و ۲۳۵ اسب‌بخاری (به ترتیب با ۳۲۵ و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور) برای ژینگ‌یوئه L قابل سفارش است.

جیلی Xingyue L، خودرویی با معماری و تکنولوژی ولوو

این دو جدای از سطح قدرت، در گیربکس نیز متفاوت هستند به این ترتیب که واحد ۲۱۵ اسب‌بخاری به گیربکس ۷ سرعته اتومات دوکلاچ و واحد ۲۳۵ اسبی به گیربکس ۸ سرعته اتومات ساخت آیسین متصل است. در کنار موتور ۲.۰ لیتری بنزینی، امکان سفارش ژینگ‌یوئه L با پیشرانه پلاگین‌هایبرید (بنزینی-برقی قابل شارژ با منبع برق خارجی) نیز وجود دارد. این پیشرانه از موتور ۱.۵ لیتری توربو و موتور برقی تشکیل یافته که البته هنوز اطلاعاتی از خروجی و عملکرد آن در دست نیست.

جیلی Xingyue L، خودرویی با معماری و تکنولوژی ولوو

مهمتر از پیشرانه اما فضای داخلی این جیلی جدید است. ژینگ‌یوئه L در هیبت پرچمدار جیلی از طراحی داخلی بالارده‌ای بهره می‌برد که شاید جذاب‌ترین مشخصه‌اش، داشبورد به‌نظر تماما نمایشگر آن باشد! بله، جیلی نه‌تنها یک نمایشگر بزرگ پشت فرمان تعبیه کرده، بلکه یک پانل شیشه‌ای کشیده و تمام‌عرض نیز بر روی داشبورد طراحی کرده که دو نمایشگر پهن در دل خود دارد، یکی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و کنترل عملگرهای خودرو و دیگری برای سرنشین کناری جلو! همین باعث شده تا استفاده از دکمه‌های فیزیکی مرسوم به حداقل برسد.

جیلی Xingyue L، خودرویی با معماری و تکنولوژی ولوو

پوشش چرم و مخمل‌ مخوصوص صندلی‌ها و دیگر سطوح کابین در کنار مودلایتینگ قابل تنظیم در ۷۲ رنگ، سیستم صوتی پریمیوم Bose با ۱۰ بلندگو، چراغ‌های اتوماتیک جلو با روشن و خاموش شدن ریتمیک، چراغ خوشامدگویی در سه زبان مختلف و حالت بدرقه، سیستم خودران سطح ۴، پارک اتوماتیک با قابلیت پیمایش بدون راننده برای پیدا کردن فضای پارک، کروزکنترل هوشمند، سیستم گرمایش و سرمایش صندلی‌ها، ماساژور صندلی‌ها، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، تهویه اتوماتیک سه‌نقطه‌ای و … بخشی از لیست بلندبالای امکانات ایمنی و رفاهی جیلی ژینگ‌یوئه L را تشکیل می‌دهند.

جیلی Xingyue L، خودرویی با معماری و تکنولوژی ولوو

هنوز اطلاعاتی از حدود قیمت ژینگ‌یوئه L ارائه نشده.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات