فروش فوری خودرو های سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

ثبت نام فروش فوری خودرو های سایپا با تحویل حداکثر ۹۰ روزه و امکان انتخاب از بین خودروهای تیبا ۲، کوییک دنده‌ای، سایپا ۱۵۱ و کوییک R آغاز شد.

دوشنبه - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
فروش فوری خودرو های سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

از صبح امروز، سه‌شنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۰، ثبت نام فروش فوری خودرو های سایپا با تحویل حداکثر ۳ ماهه آغاز شد. در این طرح که به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت خودرو های تیبا ۲، کوییک دنده ای، سایپا ۱۵۱ و کوییک R عرضه شده است. ثبت نام نیز از طریق سایت فروش سایپا امکان‌پذیر خواهد بود. در این طرح فروش فوق العاده سایپا، محدودیت های ثبت نام های گذشته کماکان پابرجاست. فروش خودرو نیز صرفا به روش قرعه کشی خواهد بود. متن بخشنامه فروش فوری خودرو های سایپا ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر نیز به شرح زیر است.

بخشنامه فروش فوری خودروهای سایپا

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد. متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۴، روز سه‌شنبه ۴ خرداد ماه (به مدت ۳ روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

قیمت و تنوع رنگ خودرو های عرضه شده

قیمت ۱۰۶ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده. کوییک دنده ای با رنگ سفید و رینگ فولادی هم قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومانی دارد. تنوع رنگ های دو محصول دیگر عرضه شده در این طرح اما بیشتر است. سایپا ۱۵۱ در رنگ های سفید، مشکی متالیک و نوک مدادی متالیک با قیمت ۱۰۵ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان قابل انتخاب است. برای کوییک R (دو رنگ) هم که ترکیب رنگ سفید-مشکی، نقره‌ای-مشکی، قرمز-مشکی و سفید-قرمز برای آن قابل انتخاب است، قیمت ۱۴۹ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۶۰۰ تومانی

فروش فوری خودرو های سایپا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
5 از 2 رای

نظر شما چیست؟