تمدید مهلت شرکت در مزایده خودروهای خارجی اموال تملیکی

زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز یعنی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ مهر تمدید شد.

سه شنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
تمدید مهلت شرکت در مزایده خودروهای خارجی اموال تملیکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، آقای سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با اشاره به استقبال و مشارکت مردم برای شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی، اظهار داشت: مهلت بازدید متقاضیان و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ به مدت دو روز دیگر تمدید شد که بر این اساس متقاضیان می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از خودروها بازدید و تا پایان وقت روز پنج شنبه نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان تاکید کرد: بازگشایی پاکات قیمت پیشنهادی متقاضیان و رمزگشایی طبق برنامه اعلامی، روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضائی انجام و نتایج آن اعلام خواهد شد.

خودروهای خارجی عرضه شده در مزایده اموال تملیکی

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شد، در مزایده خودروهای خارجی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی که از ۸ صبح پنجشنبه ۷ مهر آغاز شد، از میان بیش از ۲۲۴۹ خودرو که سال‌هاست بلاتکلیف در انبارهای گمرک در شهرهای مختلف خاک می خورند، روی هم رفته ۱۰۶۲ خودرو به مزایده گذاشته شده. ارزش قیمت پایه گذاشته شده این خودروها در مزایده ۲هزار و ۳۷میلیارد تومان است. کمترین قیمت پایه‌ای که بر روی سایت قرار گرفته است، ۶۷۰میلیون تومان و مربوط به خودروهای سراتو موجود در بوشهر است، بالاترین قیمت نیز متعلق به خودروهای پورشه ماکان با رقم ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان است.

در این مزایده تعداد ۱۰۶۲ خودرو از مجموع ۲۲۴۹ خودرو مانده در گمرکات کشور عرضه شده. از این تعداد، ۶۲ دستگاه لکسوس RX و NX هستندو ۱۵۴ دستگاه تویوتا از مدل های کمری، RAV4 و کمری هایبرید در بین آنها وجود دارد. ۴۰ دستگاه پورشه ماکان، سه دستگاه پورشه باکستر، یک دستگاه ولوو، هشت دستگاه مرسدس-بنز E200 و ۱۵۲ دستگاه ب‌ام‌و شامل سری هفت (730Li)، سری پنج (530i) و همچنین X4 نیز در بین این خودروهای قابل عرضه وجود دارد.

اما بخش قابل توجه خودروهای وارداتی قابل عرضه در این مزایده، از محصولات کیا و هیوندای هستند. دقیق اگر بخواهیم بگوییم، ۱۸۲ دستگاه کیا که شامل سراتو، سورنتو و اُپتیما می‌شود، در کنار ۴۵۹ دستگاه انواع هیوندای (توسان، سانتافه و سوناتا)، تقریبا نیمی از خودروهایی را تشکیل می‌دهند که سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار است در مزایده خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکات کشور به فروش بگذارد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟