فروش پژو پارس بنزینی و TU5 با تحویل حداکثر سه ماهه توسط ایران خودرو

متقاضیان می‌توانند به مدت ۳ روز جهت شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده پژو پارس بنزینی و TU5 در سایت فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام نمایند.

پنجشنبه - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
فروش پژو پارس بنزینی و TU5

ایران خودرو از صبح امروز، پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ فروش پژو پارس بنزینی و TU5 را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه آغاز کرد. در این طرح که بیستمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو است و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت، تمامی‌محدودیت‌‌‌های پیشین در ثبت نام خودرو به قوت خود باقی است. قیمت قطعی پژو پارس بنزینی در این طرح نزدیک به ۱۴۰ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان اعلام شده. قیمت قطعی پژو پارس TU۵ نیز حدود ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان است.

محدودیت‌‌‌های ثبت نام خودرو

برای شرکت در این طرح فروش پژو پارس بنزینی و TU5 متقاضی باید:

– دارای گواهینامه رانندگی پایه ۳ باشد
– در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو خریداری و یا تحویل نگرفته باشد
– فاقد پلاک انتظامی‌فعال باشد
– شماره تلفن همراه و شماره حساب ثبت شده در وبسایت فروش محصولات ایران خودرو باید بنام فرد متقاضی باشند

دیگر محدودیت های ثبت نام در طرح فروش پژو پارس بنزینی و TU5 عبارتند از:

– عدم امکان شرکت در طرح توسط مشتریان حقوقی
– عدم امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث
– در رهن ماندن سند نیز به مدت یک سال پس از تحویل خودرو
– عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو به دیگری، حتی بصورت وکالتی

طرح فروش فوق‌العاده پژو پارس بنزینی و TU5 فاقد سود مشارکت و یا انصراف است. اما در صورت تاخیر در تحویل، جریمه تاخیر بصورت روز شمار (۳۶ درصد سالیانه) به مشتری پرداخت خواهد شد.

الزام فعال سازی گارانتی و شرایط آن

لازم به ذکر است خودرو‌‌‌های ثبت نامی‌در این طرح ملزم به مراجعه به نمایندگی برای فعال‌سازی گارانتی خودرو حداکثر ۵ ماه پس از تحویل خودرو خواهند بود. در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد و عواقب ناشی از آن، صرفا متوجه مالک خودرو خواهد بود. ذکر این نکته نیز ضروری است که خودرو در هنگام مراجعه به نمایندگی جهت فعال سازی گارانتی حداقل باید هزار کیلومتر کارکرد داشته باشد.

زمان قرعه کشی فروش پژو پارس بنزینی و TU5

متقاضیان جهت صبت نام می‌توانند از امروز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir مراجعه فرمایند. مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی یکشنبه ۱۷ مرداد با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد. این مراسم به صورت مستقیم از سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات